Kumppaniedut

Hakutulokset 1 - 29 / 29

Metso-kumppanit

St1

Metsästäjäliiton jäsenkorttisi on myös St1-käteisalennuskorttisi. Kortilla saat alennusta polttoaineesta yli 400 St1- ja Shell-asemalta Suomessa, kun maksutapana on käteinen, pankkikortti, debit tai Visa Electron. Alennus on asemakohtainen ja voi vaihdella päivittäin. Ainoastaan Shell express -automaattiasemilta et saa alennusta. Jäsenkorttiasi käyttämällä tuet Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa. Samalla lompakko ja luonto kiittävät.

Lue lisää ja aktivoi jäsenkorttisi lisäpalvelut.

Etsi lähimmät asemat www.st1.fi.

If

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut jäsenseuroilleen talkoovakuutuksen ja seuratoiminnan vastuuvakuutuksen sekä alle 20-vuotiaille liiton tapahtumiin osallistuville nuorille nuorison tapaturmavakuutuksen Ifistä.

If Etuohjelma – järjestöyhteistyön jäsenille useita merkittäviä etuja: Yhteistyöjärjestön jäsenenä saat 11 prosentin alennuksen vakuutuksistasi.* Edun saat jo yhdellä vakuutuksella, esimerkiksi kotivakuutuksella, kun sinulla on lisäksi Ifin paperiton palvelu. Korkeimmalla tasolla alennuksesi on jopa 16 prosenttia, kun keskität enemmän vakuutuksia Ifiin.  Ota käyttöösi myös Suomen edullisin** Primus-henkivakuutus, jonka avulla saat kattavan turvan sekä itsellesi että perheellesi.  Primus-vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

*Poikkeuksena ovat Primus-vakuutus
**Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tekemä hintavertailu 11/2013.

Lisätietoja tästä tai osoitteesta www.if.fi/metsastajat.

Eräkontti

Eräkontti on Suomen Metsästäjäliiton ja sen piirien omistama erätarvikeliike. Muista myös Eräkontin jäsenedut!

Tervetuloa ostoksille Eräkontin verkkokauppaan!

Sako

Sakon kanssa tehtävä yhteistyö näkyy vahvasti Metsästäjäliiton julkaisukanavissa, nuorisotyössä, metsästäjien koulutuksessa ja liiton metsästysampumatoiminnassa. Yhteistyö vahvistaa liiton edunvalvonnallisia resursseja. Sako Oy osoittaa näin tukensa suomalaiselle metsästykselle. Yhteistyö huipentuu vuonna 2021, jolloin molemmat osapuolet viettävät 100-vuotisjuhlavuottaan.

Sako Oy on mukana Metsästäjäliiton metsästysammunnan kilpailuissa ja liiton nuorisotapahtumissa ja -leireillä.

Muut kumppanit

Reviiri

Belectro ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Reviiri-ohjelman, jolla metsästysseura voi hallita metsästysvuokrasopimuksiaan nykyaikaisesti netissä ja nähdä metsästysalueensa ja merkintänsä reaaliaikaisesti kartalla. Etu on liiton jäsenseuroille merkittävä. Katso lisää reviiri.org.

Subaru logo

Subarun kampanjatarjouksia Metsästäjäliiton jäsenille löydät mm. Jahti-lehden sivuilta.

Subaru on Seulaset-tähtikuvion japanilainen nimi ja se merkitsee uudelleensyntymistä ja voimaa. Ensimmäinen auto tuotiin markkinoille vuonna 1953 ja sen nimi oli Subaru 360. Tänä päivänä Japanin ja USAn tehtailla valmistetaan vuosittain 900.000 autoa. Subarun symmetrinen neliveto lanseerattiin vuonna 1972 ja Subaru Outback-malli juhli vuonna 2015 20-vuotisjuhlaansa.

Verisure

Kodin turvapalveluihin erikoistunut Verisure tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille  veloituksettoman kodinturvakartoituksen ja 300 € alennuksen Suomen suosituimmasta hälytysjärjestelmästä. Verisuren ammattimaisesti valvottu hälytysjärjestelmä tarjoaa murto- ja paloturvan sekä vesi- ja vuotovahti –palvelun. Hälytysjärjestelmään kuuluu 24/7-hälytyskeskusvalvonta kuulo- ja puheyhteydellä sekä kuvatodennuksella. Murron tai palon sattuessa Verisure käsittelee hälytyksen 30 sekunnissa ja välittää oikean avun paikalle. Verisure palvelee yli 300 000 suomalaista. Lue lisää.

Ruagin logo

RUAT Ammotec tekee yhteistyötä Metsästäliiton kanssa mm. nuorten Metso-leirien yhteydessä.
RUAG kehittää ja markkinoi kansainvälisellä tasolla kysyttyjä teknisiä sovelluksia ilmailun, avaruustutkimuksen, turvallisuuden ja maanpuolustuksen alalla käytettäväksi maalla, ilmassa ja avaruudessa. Yhtiön Hunting & Sport- ja Armed Forces & Law Enforcement -liiketoimintayksiköiden ansiosta RUAG Ammotec on Euroopan markkinajohtaja pienikaliiperisten ammusten ja pyroteknisten elementtien ja komponenttien alalla.

Silmäasema

Silmäasemalta huikeat edut Metsästäjäliiton jäsenille!

• Optikon näöntutkimus 0 € (norm 25 €)
  • Silmien rakennekuvaus 49 € (norm. 59 €)
  • Silmälasit -30 % (sisältää kehykset ja linssit)
  • Aurinkolasit voimakkuuksilla tai ilman -20 %
  • Piilolinssit -25 % (myymälästä ostettuna)
  • Taittovirheleikkauksessa käyneille Rayban -aurinkolasit 0 € (arvo 179 €), paikkakunta- ja leikkauspalvelukohtaiset hinnastot verkkosivuillamme

Edut ovat voimassa toistaiseksi ja saat ne esittämällä voimassa olevan Metsästäjäliiton jäsenkortin.
Alennukset koskevat normaalihintaisia tuotteita

Tervetuloa Silmäasemalle!

Booster

Booster on VIPstore Oy:n ja Suomen Metsästäjäliiton suosittelema täysravinto metsästyskoirille.

Valikoimissa on viisi erilaista lajia:

• PUPPY pennuille
  • BASIC aikuisille koirille
  • POWER aktiiviseen työhön
  • SALMON herkille koirille
  • SENIOR&LIGHT iäkkäille ja aktiivisille koirille.

Tutustu tuotteisiin täällä.

Tilaa tuotteita Eräkontista.

Kotisivukone

Kotisivukone tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille ja jäsenseuroille Kotisivupaketteja edulliseen jäsenetuhintaan. Joko teidän seurallanne on nettisivut?

Tutustu Kotisivukoneen tarjoukseen.

Jos haluat lisää tietoa tai apua sivujen avaamisessa, voit olla yhteydessä Kotisivukoneen asiakaspalveluun

Riista-lehti

Suomen Metsästäjäliitto ja Outdoor Media ovat kumppaneita. Jokaisesta liiton jäsennumerolla tehdystä uudesta Riista-lehden kestotilauksesta tuloutetaan 25 € Metsästäjäliitolle nuorisotyötä tai muuta yhdessä sovittua kohdetta varten, tällöin tilaus on myös edullisempi kuin ilman liiton jäsenyyttä. Määräaikaistilauksessa hyötysi on 9 euroa ja kestotilauksessa 5 euroa! Pyritään yhdessä huolehtimaan metsästyksen hyväksyttävyydestä ja jatkuvuudesta tulevaisuudessa! Tilaa Riista-lehti täältä.

Corrosafe

Corrotech Oy suojaa suomalaisten metsästäjien harrastusvälineitä liiton yhteistyökumppanina. Corrotech on mukana metsästysammunnan SM -kilpailuissa. Liiton jäsen saa minkä tahansa Corrosafen-asekaapin jäsenedulla koodilukollisena, avainlukollisen hintaan (arvo n. 180 €). Jokaisesta liiton tunnuksilla ostetusta kaapista lahjoitetaan 35 € liiton nuorisotyöhön. Päivitä asekaappisi ja käy tilaamassa se Corrotechin sivuilla.

Korttikumppanit

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa lehdistään liiton jäsenille alennuksen – 30 %. Saat sen suoraan täältä

Alennuksessa mukana mm. Metsästys & Kalastus, Erä –lehti, Tekniikan Maailma, Suomen Kuvalehti ja Seura.

Viking Line

Viking Line tarjoaa Suomen Metsästäjäliiton jäsenille sekä risteilyt että reittimatkat erikoishintaan. Punaisilla laivoilla seilaat mukavasti metsästysmatkalle Ruotsiin, Viroon tai Ahvenanmaalle. Merimatkalla on aikaa laittaa jahtisuunnitelmat kuntoon ja syödä hyvin. Risteily Tallinnaan, Tukholmaan tai vuorokaudeksi saaristoon taas tarjoaa rentouttavan maisemanvaihdoksen hyvässä seurassa.

Jäsenetuhinnat löydät täältä.

Holiday Club

Holiday Club Resorts Oy tarjoaa vähintään 15 % alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnasta. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Metsästäjäliiton jäsenet tekevät majoitusvaraukset sekä maksavat varaukset Holiday Clubin verkkokaupassa. Hotellivarausta tehtäessä kampanjakoodiksi on syötettävä Metsästäjä15

Jäsenetu on voimassa 31.12.2020 asti.

Satas Saariselkä

Santa’s Hotel Tunturissa syksyisin 1.8.-31.10 erikoistarjous Metsästäjäliiton jäsenille.

Saunallinen huoneisto 2-4 hengelle 115 EUR/vrk sisältäen aamiaisen, kuntosalin ja lemmikkilisän, jos metsästyskaveri on matkassa mukana.

Jäsenkortti esitettävä, tarjoushintaisia huoneistoja rajoitetusti.

Satas Kalajoki

Metsästäjäliiton jäsenille Superior-huone Standardin hinnalla ajoilla:

Kahden hengen huone 139 €/vrk , perhe 2 aikuista + 1–2 lasta 165 €/vrk.

Hinnat sis. majoituksen merinäköalahuoneessa, hyvän olon aamiaisen sekä kylpylän ja sisäleikkipuiston vapaan käytön. Etua vastaan esitettävä voimassa oleva jäsenkortti. Paikkoja rajoitetusti. Hotelliesittely tästä.

Härmän Kylpylä

Härmän kuntokeskus/Härmän kylpylä tarjoaa:

• Lomapakettietu: 2 vrk 140 €/hlö. Majoitus 2 hh. Sis. mm. 2 x aamiainen, 2 x lounas tai päivällinen, kylpylän vapaa käyttö.
  • Ryhmille vapaapaikkaetu esim.
    • 20 maksavaa hlöä 1 vapaa paikkaa + kuljettaja
    • 40 maksavaa hlöä 2 vapaata paikkaa + kuljettaja

Varattaessa mainittava jäsenedusta ja paikan päällä esitettävä jäsenkortti.

Etu on voimassa toistaiseksi, ei joulunaikaan.

Hotel Anna

Hotel Anna tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille 10% alennuksen päivän hinnasta kun varaus tehdään kotisivun kautta.

Alennetut hinnat päivittyvät huonehintoihin kirjoittamalla ”Promo code” kenttään Metsastajaliitto.

Yhteystiedot Hotel Anna, Annankatu 1, 00120 Helsinki. Puh 09 - 616 621. sähköposti: infoathotelanna.fi

Hotel Arthur

Hotel Arthur tarjoaa 10% alennuksen majoituksesta päivän hinnasta suoraan hotellista varattaessa puhelimitse: 09-173441, sähköpostitse: receptionathotelarthur.fi tai kotisivun varausmoottorista  koodilla: METSASTAJALIITTO.

Ravintola Arthurissa 10% alennus a la carte hinnoista. Varausten / tilausten yhteydessä on mainittava METSÄSTÄJÄLIITON JÄSENEDUT

Etu on henkilökohtainen jäsenkorttia näyttämällä, tarkoitettu vapaa-ajan matkustukseen eikä voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Iitti Golf

Kahden kentän golf- ja majoituspaketti
Iitti Golf tarjoaa yhteistyössä Lahden Golfin ja Hotel Radalla:n kanssa Suomen Metsästäjäliiton jäsenille kahden kentän golf- ja majoitusedun. Tule viettämään laatuaikaa golfin sekä muiden aktiviteettien parissa ja rentoutumaan Hotel Radalla:n kotoisissa puitteissa.

Pakettihinta sisältää pelikierroksen Iitti Golfissa, pelikierroksen Lahden Golfissa ja majoittumisen Hotel Radalla (1 yö). Hotellimajoittumiseen sisältyy aamiainen ja rantasaunan käyttö.

Hinta kahdelta henkilöltä 229€ /2hlö.
Hinta yhdelle henkilölle (yhden hengen huoneessa) 147€ /hlö.

Tarjous on voimassa 1.6.2020 alkaen, golfkauden 2020 ajan.

Varaaminen ja lisätietoja: caddiemasteratiittigolf.com /0291700757 (0,44€ /min + ppm)
Mainitsethan varatessasi varauskoodin METSÄSTÄJÄLIITTO2020
Oikeus etuhintaan todistetaan Metsästäjäliiton jäsenkorttia näyttämällä.

Iitti Golf
Iitintie 684 47400 Kausala
caddiemasteratiittigolf.com

Lahden Golf
Takkulantie 20 15230 LAHTI

Hotel Radalla
Uimarintie 10 47400 Kausala

Iitin Niskaportin upea 18-väyläinen golfkenttä aukeaa Kirkkojärven ja Urajärven kannakselle Kausalassa. Rennon ja idyllisen maalaismaiseman ympäröivä, kehuttu kenttämme oli kaudella 2019 paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin, ja tähän pyrimme myös tulevalla golfkaudella. Sijaitsemme Valtatie 12 pohjoispuolella, vain 10 kilometrin päässä MotoGP –rata KymiRingistä, 25 km Kouvolasta ja 45 km Lahdesta. (145 km Helsinki)

Finlandia Hotels

Finlandia Hotels tarjoaa jäsenistölle kimppaedun.

Kahden hengen huoneen yhden hengen huoneen hinnalla voimassa olevien hintojen mukaisesti arkena tai viikonloppuna. Sis. aamiaisen.

Jäsenetu on toistaiseksi voimassa oleva.

Airport Hotel Bonus Inn ja Pilotti

Metsästysmatkalle lähdössä tai tulossa? Tarjoamme Metsästäjäliiton jäsenille:

- 20% alennuksen päivän joustavasta, peruutusturvan omaavasta hinnasta.
- 10% alennuksen ravintolan ruoasta.

Varaukset kotisivujemme kautta koodilla METSLIITTO

Etu voimassa toistaiseksi.

Kaikki sopimushinnat Metsästäjäliiton jäsenille sekä pieni hotelliesittely löytyy tästä.

Hotel Runni

Metsästäjäliiton jäsenille 2 hengen huone 89,-/ vrk uusitussa kylpylähotellissa, sis. buffet aamiaisen ja vapaan spa -osaston käytön sekä vapaa-ajan ohjelman (ovh 138,-).

Spa hoitola tarjoaa laajan valikoiman terveyshoitoja.

Myönnämme kaikista ennakkoon varatuista hoidoista jäsenille -15 %. Ruokaile Ravintola Runnissa, jossa A’la Carte annokset -15 %.

Ryhmänvetäjälle ja kuljettajalle vapaa paikka (minimi 15 maksavaa hlöä).

Varatessa mainittava jäsenedusta ja paikan päällä on esitettävä jäsenkortti.

Etu voimassa toistaiseksi, ei jouluna eikä juhannuksena.

Avis

Metsästäjäliiton jäsenet saavat autot vuokrattua Avikselta kotimaassa 20 % alennuksella sekä ulkomailla 5–25 % alennuksella normaaleista päivähinnoista. Ulkomailla alennus vaihtelee maittain ja kampanjoittain.

Varaukset voi tehdä sähköpostilla reservationsatavisbudget.fi tai puhelimitse 010 436 2200. Lisätietoa www.avis.fi .

Varattaessa pitää tunnistautua liiton jäseneksi joko jäsennumeronsa ilmoittamalla tai jäsenkorttia näyttämällä.

Kulotekniikka Oy

Kuulotekniikka Oy tarjoaa Suomen metsästäjäliiton jäsenille -20% kaikista kuulonsuojaustuotteista.

Etu on voimassa toistaiseksi.

Jäsenkortti on esitettävä tuotteita tilattaessa.

Saimaan Vesi- Ja Ympäristötutkimus Oy

Saimaan Vesi- ja Ympäristötutkimus Oy tarjoaa asiantuntevaa palvelua trikiinitutkimuksissa Lappeenrannassa.

Tarjoamme Suomen Metsästäjäliiton jäsenille 35 % alennuksen trikiinitutkimuksista.

Näytteenotto- ja lähetysohjeet löydät täältä.

Kymen Ympäristölaboratorio Oy

Trikiinimato on loinen, joka on yleinen lihaa syövillä riistaeläimillä kuten villisialla ja karhulla.

Kymen Ympäristölaboratorio Oy tarjoaa trikiinitutkimuksista vähintään 30 % alennuksen liiton jäsenille.

Katso lisätietoa täältä!