Tiedätkö Metsästäjäliiton jäsenyydestä kiinnostuneen metsästysseuran? Jos vastasit kyllä, suosittele heille liiton jäsenyyttä, niin palkitsemme sekä suositelleet että liittyneet seurat! Tätä kiiteltyä kampanjaa päätettiin jatkaa vuodella!

Metsästysseura, suosittele liiton jäsenyyttä ja saatte palkinnot

28.02.2024 08:00
Talvinuotio

Näin se toimii

1. Kun tiedätte Metsästäjäliiton jäsenyydestä kiinnostuneen metsästysseuran, ottakaa yhdessä yhteyttä piirin toiminnanjohtajaan. Piirien toiminnanjohtajien yhteystiedot löydät piirisivulta.

2. Kun uuden seuran jäsenhakemus on lähetetty piiriin, toimitetaan sekä suosittelijaseuralle että uudelle jäsenseuralle arvokoodi Eräkontin verkkokauppaan. Koodin arvo määräytyy uusien liittyneiden jäsenten mukaan.

Uusia liittyneitä jäseniä Liittyneen seuran lahja Suosittelijaseuran lahja
< 50 jäsentä  200 € 200 €
51-150 jäsentä 300 € 300 €
151< jäsentä 500 € 500 €

Liittynyt seura saa lisäksi Reviiri-lisenssin vuodeksi käyttöön.

Kampanja on voimassa vuoden 2024 loppuun asti!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö