Vapaaehtoiseksi messuille

Pohjois-Suomen Erämessujen talkooväkeä 2019
Erämessut kokoavat yhteen ammattilaiset, harrastajat ja suuren yleisön. Konkarimetsästäjien lisäksi messualueen valtavat lapsiperheet ja mukavaa ulkoilupäivää viettämään tulleet muut aikuiset ja nuoret. Messupäivät pursuavat tapahtumia ja tunnelmaa.

Metsästäjäliiton oli tarkoitus osallistua juhlavuoden aikana useille erämessuille ympäri maata. Koronaviruksen aiheuttama hankala tautitilanne kuitenkin varjostaa messujärjestäjien toimintaa myös vuonna 2021. Tällä hetkellä näyttää siltä, että osallistumme seuraaville erämessuille:

Riihimäen Erämessut 5. - 8.8.2021

Pohjois-Suomen Erämessut (Oulussa) 27.-29.8.2021

Tervetuloa talkoilemaan!

Tarvitsemme vuosittain vapaaehtoisia erämessuosastoillemme niin kahvinkeittoon kuin Jahti-lehtiä jakamaan ja pukeutumaan Mainio Metso -maskotin asuun. Puolen päivän talkootyöstä tarjoamme vapaaehtoisille pääsylipun messuille, vaatetusta sekä lämpimän ruoan. Ilmoittautuminen talkoolaiseksi aukeaa viikolla 19.

EtäErämessut

Järjestimme Metsästäjäliiton Facebook-sivuilla 5.6.2020 omat EtäErämessut, joiden parhaat palat löytyvät Vimeo-kanavaltamme.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Suvi Honkavaara
järjestökoordinaattori