Riista- ja kalakerhot

Pillitys
Riista- ja kalakerhot ovat Metsästäjäliiton, Suomen riistakeskuksen, 4H-yhdistyksen sekä Vapaa-ajan kalastajien keskusjärjestön suunnittelemia luontokerhoja 9−13-vuotiaille nuorille.

Kerhoja järjestetään koulujen syys- ja kevätlukukausien aikana iltaisin kerran viikossa. Kerhoissa tarjotaan monipuolista tietoa luonnossa liikkumisesta, metsästyksestä ja kalastuksesta. Kerholaiset opettelevat esimerkiksi eläinten ja jälkien tunnistamista, tulentekoa, onkilaitteiden rakentamista ja kompassin käyttöä. Järjestäjänä voi toimia muun muassa paikallinen metsästys- ja kalastusseura yhteistyössä 4H-yhdistyksen kanssa, tai vaikkapa paikalliset metsästäjät koulujen kanssa yhteistyössä.
Kerhot alkavat elo-syyskuun vaihteessa.

Syksyn 2020 tulevia kerhoja:

Kiuruvesi: Tiedustelut Hannele Saastamoinen joko puhelimitse 050 569 4189 tai sähköpostilla hannelesaastamoinenatgmail.com

Kerhomaksu vuodelle on 30 euroa.

Mäntsälä: Tiedustelut Paavo Ahtiainen puhelimitse 050 3798386.

Muhos: Tiedustelut Mirja Mertala joko puhelimitse 044 330 7955 tai sähköpostilla muhosat4h.fi.

Pieksämäki: Tiedustelut Jaana Lauttaanaho joko puhelimitse 0400 208 973 tai sähköpostilla jaana.lauttaanahoat4h.fi.

Joensuu: Tiedustelut Antero Pasanen sähköpostilla kariantero.pasanenatgmail.com tai puhelimitse 0405665534.

Kauhajoki: Tiedustelut Nina Kauhaluoma, joko sähköpostilla kauhajokiat4h.fi tai puhelimitse 040 519 2214.

Kyyjärvi: Tiedustelut Jarno Simpanen joko sähköpostilla jarno.simpanenatkyyjarvi.fi tai puhelimitse 045 670 1862.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Elina Mäkelä
nuorisovastaava