Metsästäjäliiton jäsenelle aitoja etuja

Jäsenedut
Jäsenyydestämme on sinulle paljon hyötyä. Edullinen jäsenmaksu maksaa itsensä nopeasti takaisin, sillä saat heti käyttöösi monia aitoja etuja.

Jahti-jäsenlehti

Jahti on yksi maamme arvostetuimmista metsästysalan lehdistä. Jäsenenä saat sen neljä kertaa vuodessa kotiin kannettuna, tai pääset lukemaan lehden digitaalisesti OmaMetso -jäsenpalvelusta. Lehden vuosihinta erikseen tilattuna on 42 €.

Vakuutukset

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut alle 29-vuotiaille harrastetoimintaansa osallistuville Nuorisovakuutuksen ja jäsenpiirien ja –seurojen talkootyöhön osallistuville henkilöille Talkoovakuutuksen. Lisäksi liitto tarjoaa jäsenseuroilleen seuratoiminnan vastuuvakuutuksen. >> Tutustu vakuutustarjontaan.

Jäsenkortti ja kumppaniedut

Jäsenkorttisi oikeuttaa lukuisiin kumppaniemme tarjoamiin etuihin ja alennuksiin.
Jäsenenä saat edullisemmin muun muassa polttoainetta, vakuutuksia, risteilyjä, majoitusta ja kodinturvaa.

Katso kumppanien tarjoamat jäsenedut.

Koulutuksia

Metsästäjäliitto ja sen piirit järjestävät laadukkaita koulutuksia koko maassa. Osallistuminen näihin koulutuksiin on jäsenelle edullista. Kehitämme koulutuksia jäsenten toiveiden mukaisesti.

Kilpailuja

Metsästäjäliitto vastaa metsästysammunnan kilpailutoiminnasta: jäsenenä voit osallistua kilpailuihin aina paikallistasolta kansainvälisille kisakentille.

Viestintää

Tiedotamme jäseniämme alan tapahtumista ja muutoksista. Kerromme myös ajankohtaisista edunvalvonnan asioista ensimmäiseksi jäsenillemme.

Edullisesti

Seuran kautta liittyneiden jäsenmaksu koostuu liitolle ja piirille menevistä osuuksista. Liiton vuotuinen jäsenmaksu on 9,50 € jäsentä kohden. Jokainen piiri lisää hintaan muutaman euron oman toimintansa rahoittamiseksi. Henkilöjäsenten jäsenmaksu vaihtelee myös jonkin verran piireittäin.

Liity

Lähetä yhteydenottopyyntö verkkolomakkeella alueesi piiriin tai ota yhteyttä puhelimitse. Piiri hyväksyy uudet jäsenet mahdollisimman nopeasti. Sekä jäsenyys että jäsenedut astuvat heti voimaan, kun seuran kaikkien jäsenten tiedot on kirjattu Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin.

Kumppanit

Yhteistyökumppanit

Hakutulokset 1 - 10 / 32

Korttikumppanit

Teokem

Teokem.fi -verkkokauppa tarjoaa edustamiaan tuotteita Metsästäjäliiton jäsenille alehinnoin:

- Dimex -vaatteet -20 %
- Leijona - vaatteet -20 %
- Blåkläder - vaatteet -20 %
- Priha - vaatteet -10 %
- kaikki käsineet -10 %
- Sievin jalkineet -15 %
- SkyPro sivuston tuotteet -20 %

Verkkokauppaan kirjautumalla sekä Metsästäjäliiton jäseneksi tunnistautumalla saa käyttöönsä yllä esitetyt alennukset.

HUOM! Käytä kampanjakoodia metsästäjäliitto2020 rekisteröityessäsi verkkokauppaan ja saadaksesi edut

Muut kumppanit

Pihlajalinna

Hyödynnä Metsästäjäliiton edut Pihlajalinnassa:

• Ajokortti1 lääkärinlausunto 88 € (-20 %)
  • Reseptin uusiminen 10 € (-37 %)
  • Punkkirokotus 116,20 € (-33 %)
  • Etävastaanotto chat 10 min alkaen 26 € (-10 %)

Pihlajalinna on Suomen johtavia sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottajia. Pihlajalinna auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää. He tarjoavat laadukkaita sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluja lääkärikeskuksissa, sairaaloissa, hammasklinikoilla, liikuntakeskuksissa ja asumispalveluissa ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen.

Pihlajalinna Bonuksessa Liiton toimihenkilöiden, Liiton jäsenseurojen jäsenten ja Liiton henkilöjäsenten sekä edellä mainittujen toimijoiden perheiden tai muiden liiton hyväksi tukensa osoittaneiden toimijoiden ostot Pihlajalinnassa kerryttävät liitolle maksettavaa bonusta. Bonusta kerryttävät kaikki yksityis- ja vakuutuskäynnit Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa.

Keskitä omat ja perheesi lääkäriasiat Pihjajalinnaan liittymällä pihlajalinna.fi/bonus/metsastaja

Etämetsänomistajat

Yhteistyön tarkoituksena on mm. lisätä ymmärrystä metsästyksen ja metsänkasvatuksen välillä ja ylläpitää metsästysvuokrasopimuksiin liittyviä positiivisia suhteita metsästäjien ja maanomistajien kesken. Yhteistyökumppanit paitsi lisäävät osapuolten keskinäistä tietoa toisistaan, myös viestivät jäsenjulkaisuissaan sorkkaeläinten, suurpetojen-, ja vahinkoeläinten kannansäätelystä, riistan ruokinnasta sekä metsästyksen virkistysvaikutuksista.

Sopimus astuu voimaan heti ja on voimassa vuoden 2022 loppuun saakka

Bodymaja

Bodymaja on Suomen ainoa vain kehonkoostumusmittauksiin erikoistunut toimija. Kokeile uutuuskonseptia helposti kauppakeskuksissa. Saat tietää kehostasi tarkasti lihasten, rasvan määrän ja nestetasapainon. Lisäski haitallisen viskeraalirasvan ja yhteensä noin 40 muuta terveyteesi liittyvää mittaria.

Hyödynnä Metsästäjäliiton -20% jäsenetu ostamalla haluamasi kehonkoostumusmittaus tai mittauspaketti etukäteen verkkokaupasta bodymaja.fi ja käy mittauksessa haluamassasi itsepalvelupisteessä silloin kun sinulle sopii. Hinta sisältää sekä testauksen että erittäin helppolukuisen ja kattavan raportin. Saat edun käyttöösi käyttämällä kassalla jäsenetukoodia: METSASTAJALIITTO . Koodi syötetään "Käytä kuponkikoodi tästä" -painikkeesta.

Mittauspakettien normaalihinnat:

Yksi mittauskerta 19,90 €

Kolme kehonkoostumusmittausta 39,80 €

Rajoittamaton vuosipaketti 79,90 €

Santa's Hotels

Santa’s Hotels on lappilainen perheomisteinen hotelliketju, jolla on useita erilaisia majoitus- ja ravintolapalveluita Pohjois-Suomen ja Lapin upeissa luontokohteissa.
Majapaikaksi voi valita huoneiston, lasi-iglun tai hotellihuoneen ja osaan majoitusvaihtoehdoista voi majoittua myös karvakaverit.

Santa’s Hotels tarjoaa vähintään kaksi yötä majoittuville Metsästäjäliiton jäsenille 15 % alennuksen seuraavissa kohteissa:
Luosto:
Santa’s Hotel Aurora
Rovaniemi: Santa’s Igloos Arctic Circle, Santa’s Hotel Santa Claus, Santa’s Hotel Rudolf
Saariselkä: Santa’s Hotel Tunturi
Kilpisjärvi: Santa’s Chalets Rakka
Kalajoki: Santa’s Resort & Spa Sani
Minimivaraus 2vrk. Etu voimassa 30.4.2023 saakka.

Hotellilla on oikeus rajoittaa etuhintaisten huoneiden saatavuutta.
Sisäänkirjautuessa on esitettävä Metsästäjäliiton jäsenkortti.

Varaukset suoraan sivuiltamme: https://santashotels.fi/
Varauskoodi: CO416320

Varausten muutospyynnöt ja muut kyselyt:
Santa’s Hotels myyntipalvelu

salesatsantashotels.fi ()

0400 102 200

Reviiri

Belectro ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Reviiri-ohjelman, jolla metsästysseura voi hallita metsästysvuokrasopimuksiaan nykyaikaisesti netissä ja nähdä metsästysalueensa ja merkintänsä reaaliaikaisesti kartalla. Etu on liiton jäsenseuroille merkittävä. Katso lisää reviiri.org.

Metso-kumppanit

St1

Metsästäjäliiton jäsenkorttisi toimii myös St1 Käteisalennuskorttina. Kortilla saat polttoaine-etua yli 400 St1- ja Shell-asemalla Suomessa. Shell Express -asemat eivät kuulu edun piiriin. Etu on asemakohtainen ja se vaihtelee, taaten aina kilpailukykyisen hinnan. Polttoaine-edun lisäksi saat kortilla vaihtuvia alennuksia HelmiSimpukasta. Korttia käyttämällä tuet Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa. Samalla lompakko ja luonto kiittävät.

Lue lisää eduistasi ja aktivoi jäsenkorttisi lisäpalvelut. Rekisteröintietuna saat -50 % Perfect Tornado -autopesusta.

Etsi lähimmät asemasi www.st1.fi/asemahaku

If

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut jäsenseuroilleen talkoovakuutuksen, seuratoiminnan vastuuvakuutuksen ja alle 29-vuotiaille liiton tapahtumiin osallistuville nuorille nuorison tapaturmavakuutuksen Ifistä.

Suomen Metsästäjäliiton jäsenenä olet oikeutettu myös Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen*. Henkivakuutuksen myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

Lisätietoja jäseneduistasi löydät osoitteesta www.if.fi/metsastajat.

Ifin asiakkaana saat käyttöösi myös lukuisat muut asiakasedut. Pääset esimerkiksi jo yhdellä vakuutuksella mukaan If Etuohjelmaan, joka palkitsee jopa 15 % alennuksella vakuutuksistasi.

*Henkivakuutuksen hintavertailu, Innolink 11/2020.

Eräkontti

Eräkontti on Suomen Metsästäjäliiton ja sen piirien omistama erätarvikeliike. Eräkontin jäsentarjoukset löydät OmaMetso-jäsenpalvelusta.

Tervetuloa ostoksille Eräkontin verkkokauppaan!

Sako

Sakon kanssa tehtävä yhteistyö näkyy vahvasti Metsästäjäliiton julkaisukanavissa, nuorisotyössä, metsästäjien koulutuksessa ja liiton metsästysampumatoiminnassa. Yhteistyö vahvistaa liiton edunvalvonnallisia resursseja. Sako Oy osoittaa näin tukensa suomalaiselle metsästykselle. Yhteistyö huipentuu vuonna 2021, jolloin molemmat osapuolet viettävät 100-vuotisjuhlavuottaan.

Sako Oy on mukana Metsästäjäliiton metsästysammunnan kilpailuissa ja liiton nuorisotapahtumissa ja -leireillä.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö