Evästekäytäntö

Mitä evästeet ovat?

Lisätietoa evästeistä saat esimerkiksi Viestintäviraston internetsivuilta.

Evästeet tekevät Metsästäjäliiton sivustojen käyttämisestä helpompaa, nopeampaa ja tehokkaampaa. Niiden myötä käyttäjäkokemus voidaan hioa paremmaksi.

Evästeet tunnistavat laitteesi, kun saavut Metsästäjäliiton Jahtimedia -sivustolle uudelleen. Lisäksi evästeet voivat tallentaa sivustolla aikaisemmin tekemiäsi valintoja ja asetuksia. Evästeiden avulla pystytään myös mukauttamaan mahdollisia mainoksia sivustolla.

Toiminnallisten evästeiden avulla verkkosivumme ylläpitää selainistuntoja ja muistaa käyttäjän valintoja ja asetuksia kuten käyttökielen. Niiden avulla sivusto voi myös tarjota yksilöllisiä ominaisuuksia ja paremman käyttökokemuksen. Voit kytkeä toiminnalliset evästeet pois käytöstä selaimesi asetuksista. Huomaathan, että tällöin sivusto ei toimi toivotulla tavalla.

Suorituskykyä mittaavat evästeet keräävät tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät sivustoamme (esim. eniten käytetyt sivut, mahdolliset virheviestit). Tämän kaltaiset evästeet ovat anonyymejä ja niitä käytetään ainoastaan nettisivujen toimivuuden parantamiseksi. Ne eivät siis kerää käyttäjistä tunnistettavia tietoja.

Sivuilla olevat kolmansien osapuolten liitännäispalvelut kuten mainokset, Google-tilastointi, YouTube-videot tai Facebook-liitännäiset, saattavat tallentaa käyttäjän tunnistamiseen käytettävää tietoa. Lisäksi sivustollamme saattaa olla myös painikkeita, jotka helpottavat sisällön jakamista eri viestintäkanaviin kuten sosiaaliseen mediaan. Näiden evästeiden keräämä tieto saattaa siirtyä ja tallentua toimijoiden palvelimille, jotka voivat sijaita EU:n ulkopuolella. Voit kytkeä kolmannen osapuolen evästeet pois käytöstä selaimesi asetuksista. Tämä saattaa kuitenkin johtaa siihen, että osa sivustosta ei toimi toivotulla tavalla.

Lisätietoja Googlen yksityisyyskäytännöistä:

Google Analyticsin käytön voi estää osoitteessa:

Evästeiden hallinta ja estäminen