Metsästäjäliiton jäsenelle aitoja etuja

Jäsenedut
Jäsenyydestämme on sinulle paljon hyötyä. Edullinen jäsenmaksu maksaa itsensä nopeasti takaisin, sillä saat heti käyttöösi monia aitoja etuja.

Jahti-jäsenlehti

Jahti on yksi maamme arvostetuimmista metsästysalan lehdistä. Jäsenenä saat sen viisi kertaa vuodessa kotiin kannettuna, tai pääset lukemaan lehden digitaalisesti OmaMetso -jäsenpalvelusta. Lehden vuosihinta erikseen tilattuna on 42 €.

Vakuutukset

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut alle 29-vuotiaille harrastetoimintaansa osallistuville Nuorisovakuutuksen ja jäsenpiirien ja –seurojen talkootyöhön osallistuville henkilöille Talkoovakuutuksen. Lisäksi liitto tarjoaa jäsenseuroilleen seuratoiminnan vastuuvakuutuksen. >> Tutustu vakuutustarjontaan.

Jäsenkortti ja kumppaniedut

Jäsenkorttisi oikeuttaa lukuisiin kumppaniemme tarjoamiin etuihin ja alennuksiin.
Jäsenenä saat edullisemmin muun muassa polttoainetta, vakuutuksia, risteilyjä, majoitusta ja kodinturvaa.

Katso kumppanien tarjoamat jäsenedut.

Koulutuksia

Metsästäjäliitto ja sen piirit järjestävät laadukkaita koulutuksia koko maassa. Osallistuminen näihin koulutuksiin on jäsenelle edullista. Kehitämme koulutuksia jäsenten toiveiden mukaisesti.

Kilpailuja

Metsästäjäliitto vastaa metsästysammunnan kilpailutoiminnasta: jäsenenä voit osallistua kilpailuihin aina paikallistasolta kansainvälisille kisakentille.

Viestintää

Tiedotamme jäseniämme alan tapahtumista ja muutoksista. Kerromme myös ajankohtaisista edunvalvonnan asioista ensimmäiseksi jäsenillemme.

Edullisesti

Seuran kautta liittyneiden jäsenmaksu koostuu liitolle ja piirille menevistä osuuksista. Liiton vuotuinen jäsenmaksu on 9,50 € jäsentä kohden. Jokainen piiri lisää hintaan muutaman euron oman toimintansa rahoittamiseksi. Henkilöjäsenten jäsenmaksu vaihtelee myös jonkin verran piireittäin.

Liity

Lähetä yhteydenottopyyntö verkkolomakkeella alueesi piiriin tai ota yhteyttä puhelimitse. Piiri hyväksyy uudet jäsenet mahdollisimman nopeasti. Sekä jäsenyys että jäsenedut astuvat heti voimaan, kun seuran kaikkien jäsenten tiedot on kirjattu Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin. Jäsenkorttien postitus jäsenille tehdään viisi kertaa vuodessa.

Kumppanit

Yhteistyökumppanit

Hakutulokset 1 - 10 / 12

Muut kumppanit

Pihlajalinna

Hyödynnä Metsästäjäliiton edut Pihlajalinnassa:

• Ajokortti1 lääkärinlausunto 88 € (-20 %)
  • Reseptin uusiminen 10 € (-37 %)
  • Punkkirokotus 116,20 € (-33 %)
  • Etävastaanotto chat 10 min alkaen 26 € (-10 %)

Pihlajalinna on Suomen johtavia sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottajia. Pihlajalinna auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää. He tarjoavat laadukkaita sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluja lääkärikeskuksissa, sairaaloissa, hammasklinikoilla, liikuntakeskuksissa ja asumispalveluissa ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen.

Pihlajalinna Bonuksessa Liiton toimihenkilöiden, Liiton jäsenseurojen jäsenten ja Liiton henkilöjäsenten sekä edellä mainittujen toimijoiden perheiden tai muiden liiton hyväksi tukensa osoittaneiden toimijoiden ostot Pihlajalinnassa kerryttävät liitolle maksettavaa bonusta. Bonusta kerryttävät kaikki yksityis- ja vakuutuskäynnit Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa.

Keskitä omat ja perheesi lääkäriasiat Pihjajalinnaan liittymällä pihlajalinna.fi/bonus/metsastaja

Etämetsänomistajat

Yhteistyön tarkoituksena on mm. lisätä ymmärrystä metsästyksen ja metsänkasvatuksen välillä ja ylläpitää metsästysvuokrasopimuksiin liittyviä positiivisia suhteita metsästäjien ja maanomistajien kesken. Yhteistyökumppanit paitsi lisäävät osapuolten keskinäistä tietoa toisistaan, myös viestivät jäsenjulkaisuissaan sorkkaeläinten, suurpetojen-, ja vahinkoeläinten kannansäätelystä, riistan ruokinnasta sekä metsästyksen virkistysvaikutuksista.

Sopimus astuu voimaan heti ja on voimassa vuoden 2022 loppuun saakka

Reviiri

Belectro ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Reviiri-ohjelman, jolla metsästysseura voi hallita metsästysvuokrasopimuksiaan nykyaikaisesti netissä ja nähdä metsästysalueensa ja merkintänsä reaaliaikaisesti kartalla. Etu on liiton jäsenseuroille merkittävä. Katso lisää reviiri.org.

Subaru logo

Subarun kampanjatarjouksia Metsästäjäliiton jäsenille löydät mm. Jahti-lehden sivuilta.

Subaru on Seulaset-tähtikuvion japanilainen nimi ja se merkitsee uudelleensyntymistä ja voimaa. Ensimmäinen auto tuotiin markkinoille vuonna 1953 ja sen nimi oli Subaru 360. Tänä päivänä Japanin ja USAn tehtailla valmistetaan vuosittain 900.000 autoa. Subarun symmetrinen neliveto lanseerattiin vuonna 1972 ja Subaru Outback-malli juhli vuonna 2015 20-vuotisjuhlaansa.

Verisure

Kodin turvapalveluihin erikoistunut Verisure tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille  veloituksettoman kodinturvakartoituksen ja 300 € alennuksen Suomen suosituimmasta hälytysjärjestelmästä. Verisuren ammattimaisesti valvottu hälytysjärjestelmä tarjoaa murto- ja paloturvan sekä vesi- ja vuotovahti –palvelun. Hälytysjärjestelmään kuuluu 24/7-hälytyskeskusvalvonta kuulo- ja puheyhteydellä sekä kuvatodennuksella. Murron tai palon sattuessa Verisure käsittelee hälytyksen 30 sekunnissa ja välittää oikean avun paikalle. Verisure palvelee yli 300 000 suomalaista. Lue lisää.

Ruagin logo

RUAT Ammotec tekee yhteistyötä Metsästäliiton kanssa mm. nuorten Metso-leirien yhteydessä.
RUAG kehittää ja markkinoi kansainvälisellä tasolla kysyttyjä teknisiä sovelluksia ilmailun, avaruustutkimuksen, turvallisuuden ja maanpuolustuksen alalla käytettäväksi maalla, ilmassa ja avaruudessa. Yhtiön Hunting & Sport- ja Armed Forces & Law Enforcement -liiketoimintayksiköiden ansiosta RUAG Ammotec on Euroopan markkinajohtaja pienikaliiperisten ammusten ja pyroteknisten elementtien ja komponenttien alalla.

Silmäasema

Silmäasemalta huikeat edut Metsästäjäliiton jäsenille!

• Optikon näöntutkimus 0 € (norm. 25 €)
  • Silmien rakennekuvaus 59 € (norm. 79 €)
  • Silmälasit -30 % (sisältää kehykset ja linssit)
  • Aurinkolasit voimakkuuksilla tai ilman -20 %
  • Piilolinssit -25 % (myymälästä ostettuna)
  • Taittovirheleikkauksessa käyneille Rayban -aurinkolasit 0 € (arvo 179 €), paikkakunta- ja leikkauspalvelukohtaiset hinnastot verkkosivuillamme

Edut ovat voimassa toistaiseksi ja saat ne esittämällä voimassa olevan Metsästäjäliiton jäsenkortin.
Alennukset koskevat normaalihintaisia tuotteita

Tervetuloa Silmäasemalle!

Booster

Booster on VIPstore Oy:n ja Suomen Metsästäjäliiton suosittelema täysravinto metsästyskoirille.

Valikoimissa on viisi erilaista lajia:

• PUPPY pennuille
  • BASIC aikuisille koirille
  • POWER aktiiviseen työhön
  • SALMON herkille koirille
  • SENIOR&LIGHT iäkkäille ja aktiivisille koirille.

Tutustu tuotteisiin täällä.

Tilaa tuotteita Eräkontista.

Kotisivukone

Kotisivukone tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille ja jäsenseuroille Kotisivupaketteja edulliseen jäsenetuhintaan. Joko teidän seurallanne on nettisivut?

Tutustu Kotisivukoneen tarjoukseen.

Jos haluat lisää tietoa tai apua sivujen avaamisessa, voit olla yhteydessä Kotisivukoneen asiakaspalveluun

Riista-lehti

Suomen Metsästäjäliitto ja Outdoor Media ovat kumppaneita. Jokaisesta liiton jäsennumerolla tehdystä uudesta Riista-lehden kestotilauksesta tuloutetaan 25 € Metsästäjäliitolle nuorisotyötä tai muuta yhdessä sovittua kohdetta varten, tällöin tilaus on myös edullisempi kuin ilman liiton jäsenyyttä. Määräaikaistilauksessa hyötysi on 9 euroa ja kestotilauksessa 5 euroa! Pyritään yhdessä huolehtimaan metsästyksen hyväksyttävyydestä ja jatkuvuudesta tulevaisuudessa! Tilaa Riista-lehti täältä.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö