Liiton jäsenyydellä paljon etuja kumppaneiltamme

Metso-kumppanit

Metsästäjäliiton jäsenkorttisi on myös St1-käteisalennuskorttisi. Kortilla saat alennusta aina polttoaineesta yli 400 St1- ja Shell-asemalta Suomessa, kun maksutapana on käteinen, pankkikortti, debit tai Visa Electron. Alennus on asemakohtainen ja voi vaihdella päivittäin. Ainoastaan Shell express -automaattiasemilta et saa alennusta. Jäsenkorttiasi käyttämällä tuet Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa. Samalla lompakko ja luonto kiittävät. Lue lisää ja aktivoi jäsenkorttisi lisäpalvelut tästä. Etsi lähimmät asemat www.st1.fi

Lisätietoja tästä.

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut jäsenseuroilleen talkoovakuutuksen ja seuratoiminnan vastuuvakuutuksen sekä alle 20-vuotiaille liiton tapahtumiin osallistuville nuorille nuorison tapaturmavakuutuksen Ifistä.

If Etuohjelma – järjestöyhteistyön jäsenille useita merkittäviä etuja: Yhteistyöjärjestön jäsenenä saat 11 prosentin alennuksen vakuutuksistasi.* Edun saat jo yhdellä vakuutuksella, esimerkiksi kotivakuutuksella, kun sinulla on lisäksi Ifin paperiton palvelu. Korkeimmalla tasolla alennuksesi on jopa 16 prosenttia, kun keskität enemmän vakuutuksia Ifiin.  Ota käyttöösi myös Suomen edullisin** Primus-henkivakuutus, jonka avulla saat kattavan turvan sekä itsellesi että perheellesi.  Primus-vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

*Poikkeuksena ovat Primus-vakuutus ja Joustoturvavakuutuksen laaja sairauskuluturva
**Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn tekemä hintavertailu 11/2013.

Lisätietoja tästä tai osoitteesta www.if.fi/metsastajat.

Erätukku on mukana liiton monissa toiminnoissa ja näkyy laajasti liittomme jäsenkunnalle. Kumppanuus tuo Metsästäjäliitolle merkittävää lisäarvoa suomalaisen metsästyksen edunvalvonnan, koulutuksen ja nuorisotyön edistämisessä. Erätukulla on merkittävä rooli metsästyksen tukijoiden joukossa yhtenä edelläkävijänä alan yhteiskuntavastuun tuntemisessa!

Metsästäjäliiton jäsenedut Erätukusta 2016

• 10 % alennus JahtiJakt-tuotteista

Olet oikeutettu etuihin kuulumalla Metsästäjäliittoon ja Erätukku-klubiin. Edut ovat voimassa Erätukun myymälöissä ja verkkokaupassa.

Erätukun ja Metsästäjäliiton järjestämät simulaattoriammunnan SM-kilpailut huipentuvat Riihimäen Erämessuilla järjestettävään finaaliin.

Erätukun sivut

Sako Oy on ollut Suomen Metsästäjäliiton pitkäaikainen kumppani mm. METSO –leiri yhteistyön osalta. METSO-kumppanuuden myötä Sakon tuotteet ovat yhä enemmän näkyvillä myös liiton eri tilaisuuksissa. Sako ja liitto ovat aloittaneet uuden riistalaukaussimulaattori kehitystyön ja valmistuttuaan saamme käsiimme hyvin nykyaikaisen työkalun oikeaoppisen riistalaukauksen suorittamiseen. Sako on myös yksi Jahtiopas-sovelluksen kumppani.

Sakon sivut

Korttikumppanit

Härmän kuntokeskus/Härmän kylpylä tarjoaa:

• Lomapakettietu: 2 vrk 140 €/hlö. Majoitus 2 hh. Sis. mm. 2 x aamiainen, 2 x lounas tai päivällinen, kylpylän vapaa käyttö.
  • Ryhmille vapaapaikkaetu esim.
    • 20 maksavaa hlöä 1 vapaa paikkaa + kuljettaja
    • 40 maksavaa hlöä 2 vapaata paikkaa + kuljettaja

Varattaessa mainittava jäsenedusta ja paikan päällä esitettävä jäsenkortti. Etu on voimassa toistaiseksi, ei joulunaikaan.

Santa's Hotel Tunturi tajoaa Metsästäjäliiton jäsenille 15% alennuksen listahinnoista saatavuuden mukaan sekä 20% alennuksen syksyllä tarjolla olevasta Jahti-tuotteesta.

Tarjoukset voimassa 16.6.2016 asti.

Hotel Anna tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille 10% alennuksen päivän hinnasta kun varaus tehdään kotisivun www.hotelanna.fi kautta. Alennetut hinnat päivittyvät huonehintoihin kirjoittamalla ”Promo code” kenttään Metsastajaliitto. Hotel Anna, Annankatu 1, 00120 Helsinki. Puh 09 - 616 621. sähköposti: info@hotelanna.fi

Holiday Club Resorts Oy tarjoaa vähintään 15 % alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnasta. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Metsästäjäliiton jäsenet tekee majoitusvaraukset sekä maksaa varaukset Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa holidayclub.fi. Hotellivarausta tehtäessä kampanjakoodiksi on syötettävä Metsästäjä15

Jäsenetu on voimassa 31.12.2016 asti.

Finlandia Hotels tarjoaa jäsenistölle kimppaedun. Kahden hengen huoneen yhden hengen huoneen hinnalla voimassa olevien hintojen mukaisesti arkena tai viikonloppuna. Sis. aamiaisen. Jäsenetu on toistaiseksi voimassa oleva.

Hotel Arthur tarjoaa 10% alennuksen majoituksesta päivän hinnasta suoraan hotellista varattaessa puhelimitse: 09-173441, sähköpostitse: reception@hotelarthur.fi tai kotisivun varausmoottorista www.hotelarthur.fi koodilla: METSASTAJALIITTO.

Ravintola Arthurissa 10% alennus a la carte hinnoista. Varausten/tilausten yhteydessä on mainittava METSÄSTÄJÄLIITON JÄSENEDUT

Etu on henkilökohtainen jäsenkorttia näyttämällä, tarkoitettu vapaa-ajan matkustukseen eikä voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Booster on VIPstore Oy:n ja Suomen Metsästäjäliiton suosittelema täysravinto metsästyskoirille. Valikoimissa on viisi erilaista lajia: PUPPY pennuille, BASIC aikuisille koirille, POWER aktiiviseen työhön, SALMON herkille koirille sekä SENIOR&LIGHT iäkkäille ja aktiivisille koirille.

Tutustu tuotteisiin täällä.

Tilaa tuotteita Eräkontista.

Viking Line tarjoaa Suomen Metsästäjäliiton jäsenille sekä risteilyt että reittimatkat erikoishintaan. Punaisilla laivoilla seilaat mukavasti metsästysmatkalle Ruotsiin, Viroon tai Ahvenanmaalle. Merimatkalla on aikaa laittaa jahtisuunnitelmat kuntoon ja syödä hyvin. Risteily Tallinnaan, Tukholmaan tai vuorokaudeksi saaristoon taas tarjoaa rentouttavan maisemanvaihdoksen hyvässä seurassa.

Katso etusi: http://www.vikingline.fi/edut/metsastajaliitto/

Eräkontti on Suomen Metsästäjäliiton ja sen piirien omistama erätarvikeliike. Muista myös Eräkontin jäsenedut!

Eräkontin verkkokauppa

Otavamedia tarjoaa lehdistään liiton jäsenille alennuksen – 30 %. Saat sen suoraan osoitteesta www.otavamedia.fi/metsastajaliitto

Alennuksessa mukana mm. Metsästys & Kalastus, Erä –lehti, Tekniikan Maailma, Suomen Kuvalehti ja Seura.

Metsästäjäliiton jäsenille Superior-huone Standardin hinnalla ajoilla:
18.8. – 31.12.2016
1.1. – 31.5.2017

Sesonkiaikoina etu ei ole voimassa. Kahden hengen huone 124 €/vrk , perhe 2 aikuista + 1–2 lasta 149 €/vrk Hinnat sis. majoituksen merinäköalahuoneessa, hyvän olon aamiaisen sekä kylpylän ja sisäleikkipuiston vapaan käytön. Etua vastaan esitettävä voimassa oleva jäsenkortti. Paikkoja rajoitetusti. Hotelliesittely tästä linkistä: http://www.kalajokiresort.fi/hotelli/hotelli/

Metsästysmatkalle lähdössä tai tulossa? Yö Helsinki-Vantaan lentokentän lähellä 60 € / hlö. Kaikki sopimushinnat Metsästäjäliiton jäsenille sekä pieni hotelliesittely löytyy tästä.

FemtoLasik- tai Smile-leikkauksella pääset eroon silmälaseista turvallisesti. Tule ilmaiseen ennakkoarvioon testaamaan, voidaanko silmäsi leikata. Ajankohtaiset tarjoukset näet paikkakuntakohtaisista hinnastoista.

Kymen Ympäristölaboratorio Oy tarjoaa trikiinitutkimuksista vähintään 30 % alennuksen liiton jäsenille. Trikiinimato on loinen, joka on yleinen lihaa syövillä riistaeläimillä kuten villisialla ja karhulla.

Katso lisätietoa täältä!

Tarjous- ja Accessories- tuotteet alennus 10 %. Alennukset koskevat ainoastaan nettikauppaa. Otamme nimikointien takia tilauksia vastaan ainoastaan nettikaupasta. CHEFF- ja PRO-series tuotteilla ennakkotilaus varaus tuotannollisista syistä johtuen. Toimitusaika tuotteesta riippuen 2-6 viikkoa.

KNIVO Oy tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille – 30% alennuksen koskien kala- ja lihaveitsiä. Muista tuotteista alennus -20%. Saat alennuksen tilauksen yhteydessä syöttämällä koodin Metsästäjäliitto.

Kannattaa ottaa yhteyttä nimikointien, seuran logomerkkausten, alennuksien ja tilausten suhteen. Jos tilaus määrät enemmän kun 10 kpl / tilaus pyydä tarjous.

Saimaan Vesi- ja Ympäristötutkimus Oy tarjoaa Metsästäjäliiton jäsennumeron ilmoittaville asiakkailleen trikiinitutkimukset hintaan 25,59 € ensimmäinen näyte ja lisänäytteet 15,36 €/kpl samalla tutkimuskerralla. Tilauksen hintaan lisätään 12,02 € toimistomaksu.

Näytteenotto- ja lähetysohjeet sekä lähetelomakkeet löydät osoitteesta http://www.svsy.fi/oy/

Sotkan rinteet antaa 3 euron edun päivälipusta Metsästäjäliiton jäsenille (1 etu/kortti)

Sotkan rinteiden kotisivuille pääset tästä

Kuulotekniikka Oy tarjoaa Suomen metsästäjäliiton jäsenille -20% kaikista kuulonsuojaustuotteista. Etu on voimassa toistaiseksi. Jäsenkortti on esitettävä tuotteita tilattaessa.
Kuulotekniikka.com

K1 Katsastajat Oy antaa 8% alennuksen aseman halvimmasta määräaikaiskatsastuksen tai katsastuspaketin hinnasta (netti tai drive-in).
- mikäli drive-in asiakkaana, alennus drive-in hinnasta.
- mikäli varaa ja maksaa netissä, alennus nettihinnasta.

Muista katsastuspalveluista 8% alennus.

Alennukset myönnetään henkilö- ja pakettiautoille, alle 3500kg matkailuautoille -ja vaunuille sekä mopoautoille. Alennuksia ei myönnetä viranomaismaksuista (mm. rekisteröinnit ja yksittäishyväksynnät) eikä asemilla myytävistä tarvikkeista. Edut eivät koske K1 Katsastajien laskutusasiakkaita. Alennuksen saadakseen jäsenen on esitettävä Suomen Metsästäjäliitto ry:n voimassa oleva jäsenkortti.

Metsästäjäliiton jäsenille 2 hengen huone 89,-/ vrk uusitussa kylpylähotellissa, sis. buffet aamiaisen ja vapaan spa osaston käytön sekä vapaa-ajan ohjelman (ovh 138,-).

Spa hoitola tarjoaa laajan valikoiman terveyshoitoja. Myönnämme kaikista ennakkoon varatuista hoidoista jäsenille -15 %. Ruokaile Ravintola Runnissa, jossa A’la Carte annokset -15 %.

Ryhmänvetäjälle ja kuljettajalle vapaa paikka (minimi 15 maksavaa hlöä).

Varatessa mainittava jäsenedusta ja paikan päällä on esitettävä jäsenkortti. Etu voimassa toistaiseksi, ei jouluna eikä juhannuksena.

Muut kumppanit

Kotisivukone tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille ja jäsenseuroille Kotisivupaketteja edulliseen jäsenetuhintaan. Joko teidän seurallanne on nettisivut?

Tutustu Kotisivukoneen tarjoukseen.

Jos haluat lisää tietoa tai apua sivujen avaamisessa, voit olla yhteydessä Kotisivukoneen asiakaspalveluun.

Belectro ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Reviiri-ohjelman, jolla metsästysseura voi hallita metsästysvuokrasopimuksiaan nykyaikaisesti netissä ja nähdä metsästysalueensa ja merkintänsä reaaliaikaisesti kartalla. Etu on liiton jäsenseuroille merkittävä. Katso lisää reviiri.org.

Gummerus ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Jahtioppaan, joka on kaikissa älypuhelimissa ja tietokoneissa toimiva tuhti metsästäjän tietopaketti. Jahtiopas tarjoaa ajankohtaista, helposti mukana kulkevaa sekä hyödyllistä tietoa, joka on saman tien saatavilla ja selattavissa vaikkapa hirvipassissa. Oppaan avulla voit esimerkiksi seurata metsästysaiheisia uutisia, kerrata riistaeläinten lajitunnistustietoja sekä nähdä oman sijaintisi sekä tuhansien metsästäjille kiinnostavien kohteiden sijainnit maastokartalla - kaikki tämä kätevästi tietokoneella tai mobiililaitteella, missä ja milloin tahansa. Mukana on myös mm. kattava turvallisuuspaketti.

Aloita käyttö osoitteessa: www.jahtiopas.fi.

Liity Facebook-yhteisöön: https://www.facebook.com/jahtiopas

Tehosta omaa ja läheistesi turvallisuutta VISLERI®-palvelulla helposti ja edullisesti! Metsästäjäliiton jäsenenä saat kahden viikon ilmaisen ja sitoumuksettoman kokeilujakson jälkeen -15 % ensimmäisestä maksullisesta tilausjaksosta kampanjakoodilla VISLERI__SML_XXXX (Kirjoita XXXX tilalle Metsästäjäliiton jäsennumerosi). Etu edellyttää, että kirjaat koodin ensirekisteröinnin yhteydessä kampanjakoodi-kenttään. Etu on voimassa toistaiseksi.

Palvelu sopii yhden hengen talouksiin, pariskunnille, perheille sekä omaishoitosuhteisiin. Katso esittelyvideo!

Kodin turvapalveluihin erikoistunut Verisure tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille  veloituksettoman kodinturvakartoituksen ja 100 € alennuksen Suomen suosituimmasta hälytysjärjestelmästä. Verisuren ammattimaisesti valvottu hälytysjärjestelmä tarjoaa murto- ja paloturvan sekä vesi- ja vuotovahti –palvelun. Hälytysjärjestelmään kuuluu 24/7-hälytyskeskusvalvonta kuulo- ja puheyhteydellä sekä kuvatodennuksella. Murron tai palon sattuessa Verisure käsittelee hälytyksen 30 sekunnissa ja välittää oikean avun paikalle. Verisure palvelee yli 200 000 suomalaista. Lue lisää.