Metsästäjäliiton jäsenelle aitoja etuja

Jäsenedut
Jäsenyydestämme on sinulle paljon hyötyä. Edullinen jäsenmaksu maksaa itsensä nopeasti takaisin, sillä saat heti käyttöösi monia aitoja etuja.

Jahti-jäsenlehti

Jahti on yksi maamme arvostetuimmista metsästysalan lehdistä. Jäsenenä saat sen viisi kertaa vuodessa kotiin kannettuna, tai pääset lukemaan lehden digitaalisesti OmaMetso -jäsenpalvelusta. (Lehden vuosihinta erikseen tilattuna 42 €).

Vakuutukset

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut alle 29-vuotiaille harrastetoimintaansa osallistuville Nuorisovakuutuksen ja jäsenpiirien ja –seurojen talkootyöhön osallistuville henkilöille Talkoovakuutuksen. Lisäksi liitto tarjoaa jäsenseuroilleen seuratoiminnan vastuuvakuutuksen. Tutustu vakuutustarjontaan.

Jäsenkortti ja kumppaniedut

Jäsenkorttisi oikeuttaa lukuisiin kumppaniemme tarjoamiin etuihin ja alennuksiin.
Jäsenenä saat edullisemmin muun muassa polttoainetta, vakuutuksia, risteilyjä, majoitusta ja kodinturvaa.

Katso kumppanien tarjoamat jäsenedut.

Koulutuksia

Metsästäjäliitto ja sen piirit järjestävät laadukkaita koulutuksia koko maassa. Osallistuminen näihin koulutuksiin on jäsenelle edullista. Kehitämme koulutuksia jäsenten toiveiden mukaisesti.

Kilpailuja

Metsästäjäliitto vastaa metsästysammunnan kilpailutoiminnasta: jäsenenä voit osallistua kilpailuihin aina paikallistasolta kansainvälisille kisakentille.

Viestintää

Tiedotamme jäseniämme alan tapahtumista ja muutoksista. Kerromme myös ajankohtaisista edunvalvonnan asioista ensimmäiseksi jäsenillemme.

Edullisesti

Seuran kautta liittyneiden jäsenmaksu koostuu liitolle ja piirille menevistä osuuksista. Liiton vuotuinen jäsenmaksu on 9,50 € jäsentä kohden. Jokainen piiri lisää hintaan muutaman euron oman toimintansa rahoittamiseksi. Henkilöjäsenten jäsenmaksu vaihtelee myös jonkin verran piireittäin.

Liity

Lähetä yhteydenottopyyntö verkkolomakkeella alueesi piiriin tai ota yhteyttä puhelimitse. Piiri hyväksyy uudet jäsenet mahdollisimman nopeasti. Sekä jäsenyys että jäsenedut astuvat heti voimaan, kun seuran kaikkien jäsenten tiedot on kirjattu Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin. Jäsenkorttien postitus jäsenille tehdään viisi kertaa vuodessa.

Kumppanit

Yhteistyökumppanit

Hakutulokset 1 - 10 / 33

Korttikumppanit

Teokem

Teokem.fi -verkkokauppa tarjoaa edustamiaan tuotteita Metsästäjäliiton jäsenille alehinnoin:

- Dimex -vaatteet -20 %
- Leijona - vaatteet -20 %
- Blåkläder - vaatteet -20 %
- Priha - vaatteet -10 %
- kaikki käsineet -10 %
- Sievin jalkineet -15 %
- SkyPro sivuston tuotteet -20 %

Verkkokauppaan kirjautumalla sekä Metsästäjäliiton jäseneksi tunnistautumalla saa käyttöönsä yllä esitetyt alennukset.

HUOM! Käytä kampanjakoodia metsästäjäliitto2020 rekisteröityessäsi verkkokauppaan ja saadaksesi edut

Muut kumppanit

Pihlajalinna

Pihlajalinna on Suomen johtavia sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottajia. Pihlajalinna auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää. He tarjoavat laadukkaita sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluja lääkärikeskuksissa, sairaaloissa, hammasklinikoilla, liikuntakeskuksissa ja asumispalveluissa ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen.

Pihlajalinna Bonuksessa Liiton toimihenkilöiden, Liiton jäsenseurojen jäsenten ja Liiton henkilöjäsenten sekä edellä mainittujen toimijoiden perheiden tai muiden liiton hyväksi tukensa osoittaneiden toimijoiden ostot Pihlajalinnassa kerryttävät liitolle maksettavaa bonusta. Bonusta kerryttävät kaikki yksityis- ja vakuutuskäynnit Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa.

Keskitä omat ja perheesi lääkäriasiat Pihjajalinnaan liittymällä pihlajalinna.fi/bonus/metsastaja

Etämetsänomistajat

Yhteistyön tarkoituksena on mm. lisätä ymmärrystä metsästyksen ja metsänkasvatuksen välillä ja ylläpitää metsästysvuokrasopimuksiin liittyviä positiivisia suhteita metsästäjien ja maanomistajien kesken. Yhteistyökumppanit paitsi lisäävät osapuolten keskinäistä tietoa toisistaan, myös viestivät jäsenjulkaisuissaan sorkkaeläinten, suurpetojen-, ja vahinkoeläinten kannansäätelystä, riistan ruokinnasta sekä metsästyksen virkistysvaikutuksista.

Sopimus astuu voimaan heti ja on voimassa vuoden 2022 loppuun saakka

Reviiri

Belectro ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Reviiri-ohjelman, jolla metsästysseura voi hallita metsästysvuokrasopimuksiaan nykyaikaisesti netissä ja nähdä metsästysalueensa ja merkintänsä reaaliaikaisesti kartalla. Etu on liiton jäsenseuroille merkittävä. Katso lisää reviiri.org.

Subaru logo

Subarun kampanjatarjouksia Metsästäjäliiton jäsenille löydät mm. Jahti-lehden sivuilta.

Subaru on Seulaset-tähtikuvion japanilainen nimi ja se merkitsee uudelleensyntymistä ja voimaa. Ensimmäinen auto tuotiin markkinoille vuonna 1953 ja sen nimi oli Subaru 360. Tänä päivänä Japanin ja USAn tehtailla valmistetaan vuosittain 900.000 autoa. Subarun symmetrinen neliveto lanseerattiin vuonna 1972 ja Subaru Outback-malli juhli vuonna 2015 20-vuotisjuhlaansa.

Verisure

Kodin turvapalveluihin erikoistunut Verisure tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille  veloituksettoman kodinturvakartoituksen ja 300 € alennuksen Suomen suosituimmasta hälytysjärjestelmästä. Verisuren ammattimaisesti valvottu hälytysjärjestelmä tarjoaa murto- ja paloturvan sekä vesi- ja vuotovahti –palvelun. Hälytysjärjestelmään kuuluu 24/7-hälytyskeskusvalvonta kuulo- ja puheyhteydellä sekä kuvatodennuksella. Murron tai palon sattuessa Verisure käsittelee hälytyksen 30 sekunnissa ja välittää oikean avun paikalle. Verisure palvelee yli 300 000 suomalaista. Lue lisää.

Metso-kumppanit

St1

Metsästäjäliiton jäsenkorttisi on myös St1-käteisalennuskorttisi. Kortilla saat alennusta polttoaineesta yli 400 St1- ja Shell-asemalta Suomessa, kun maksutapana on käteinen, pankkikortti, debit tai Visa Electron. Alennus on asemakohtainen ja voi vaihdella päivittäin. Ainoastaan Shell express -automaattiasemilta et saa alennusta. Jäsenkorttiasi käyttämällä tuet Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa. Samalla lompakko ja luonto kiittävät.

Lue lisää ja aktivoi jäsenkorttisi lisäpalvelut.

Etsi lähimmät asemat www.st1.fi.

If

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut jäsenseuroilleen talkoovakuutuksen, seuratoiminnan vastuuvakuutuksen ja alle 29-vuotiaille liiton tapahtumiin osallistuville nuorille nuorison tapaturmavakuutuksen Ifistä.

Suomen Metsästäjäliiton jäsenenä olet oikeutettu myös Suomen edullisimpaan henkivakuutukseen*. Henkivakuutuksen myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

Lisätietoja jäseneduistasi löydät osoitteesta www.if.fi/metsastajat.

Ifin asiakkaana saat käyttöösi myös lukuisat muut asiakasedut. Pääset esimerkiksi jo yhdellä vakuutuksella mukaan If Etuohjelmaan, joka palkitsee jopa 15 % alennuksella vakuutuksistasi.

*Henkivakuutuksen hintavertailu, Innolink 11/2020.

Eräkontti

Eräkontti on Suomen Metsästäjäliiton ja sen piirien omistama erätarvikeliike. Muista myös Eräkontin jäsenedut!

Tervetuloa ostoksille Eräkontin verkkokauppaan!

Sako

Sakon kanssa tehtävä yhteistyö näkyy vahvasti Metsästäjäliiton julkaisukanavissa, nuorisotyössä, metsästäjien koulutuksessa ja liiton metsästysampumatoiminnassa. Yhteistyö vahvistaa liiton edunvalvonnallisia resursseja. Sako Oy osoittaa näin tukensa suomalaiselle metsästykselle. Yhteistyö huipentuu vuonna 2021, jolloin molemmat osapuolet viettävät 100-vuotisjuhlavuottaan.

Sako Oy on mukana Metsästäjäliiton metsästysammunnan kilpailuissa ja liiton nuorisotapahtumissa ja -leireillä.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö