Osallistu Metsästäjäliiton metsäaiheiseen kuvakilpailuun

Metsästäjäliitto on mukana Ylen Mennään metsään -kampanjassa. Haluamme lisätä metsässä liikkumista ja samalla näyttää suurelle yleisölle, kuinka hieno harrastus metsästys on. Kampanjaan liittyen järjestämme metsäaiheisen kuvakilpailun Instagramissa.

Jaa tunnelmallinen kuva itsestäsi, koirastasi tai jahtikavereistasi metsällä metsän siimeksessä Instagramissa hashtagilla #MennäänMetsälle ja voit voittaa Uovision UM595-3G -riistakameran (ovh 339 €), Fenix HM50R -otsalampun (ovh 64,50 €) tai Thermocafé-termospullon (ovh 22 €).

Kilpailun säännöt:

Kilpailuun osallistuminen:

Kilpailuun voi osallistua kuka tahansa ja kuinka monella kuvalla tahansa. Kilpailukuvista tulee löytyä hashtag #MennäänMetsälle ja käyttäjän tulee seurata Metsästäjäliiton Instagram-tiliä. Instagram-tilisi tulee olla julkinen, jotta kilpailuun tarkoitetut kuvasi näkyvät. Osallistumalla kilpailuun hyväksyt sen säännöt ja sitoudut noudattamaan niitä.

Kilpailukuviin liittyvät ohjeistukset:

Jättämällä kuvan vakuutat, että sinulla on oikeus käyttämääsi materiaaliin ja sen levittämiseen eikä se loukkaa kenenkään tekijänoikeuksia tai muita immateriaalioikeuksia. Kuvan on oltava myös hyvän maun mukainen ja aiheeseen liittyvä.

Voittajan valinta:

Palkinnot arvotaan kaikkien ehdot täyttävien kilpailukuvien kesken. Voittajaan ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti kilpailun päätyttyä. Mikäli voittajaa ei tavoiteta, valitaan uusi voittaja.

Kilpailuaika ja voittajan julkistaminen:

Kilpailu päättyy 7.10.2018. Voittaja julkaistaan Metsästäjäliiton sivuilla 12.10.

Kuvien käyttäminen:

Osallistujat sitoutuvat siihen, että voittajakuvia saadaan käyttää Metsästäjäliittoon liittyvässä viestinnässä.