MiniMetso-leirit

Mini Metso-leiri
MiniMetso-leirit on tarkoitettu 6–12-vuotiaille. Leireille ovat tervetulleita kaikki riista- ja metsästysasioista kiinnostuneet lapset.

MiniMetso-leirit ovat lasten yhden päivän mittaisia metsästysaiheisia tapahtumia, jotka ovat tarkoitettu noin 6–12 -vuotiaille riista- ja metsästysasioista kiinnostuneille. Päivän aikana voidaan esimerkiksi ampua jousella tai ilmakiväärillä, tutustua metsästyskoiriin, ensiaputaitoihin tai riistanruokintaan sekä tehdä vaikkapa nuotio tai linnunpönttö. Tärkeintä on päästä tekemään omin käsin ja pitää hauskaa yhdessä erähenkisten askareiden parissa.

MiniMetso-leirit 2020

Etelä-Hämeen piirin alueella järjestetään kesän aikana päivän mittaisia MiniMetso-leirejä 6 – 12-vuotiaille nuorille. Seuraathan piirin nettisivuja!

Pohjois-Karjalan piiri järjestää MiniMetso leirin! Leirille on tervetulleita kaikki 9-12-vuotiaat.

Aika: 15.8.2020.

Paikka: Joensuu, Iiksenvaara

Hinta: 10 €

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Iiksenvaaran Riistamiehet ry. Antero Pasanen P. 0405665534 tai kariantero.pasanenatgmail.com.

Varsinais-Suomen piiri järjestää kaksi MiniMetso-leiriä kesällä. Ensimmäinen 13.6.2020 Sauvossa ja toinen loppukesästä Pöytyällä. Lisätietoja ja tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Elina Mäkelä
nuorisovastaava