Leirit 2020

Metsästys Metso- leiri
Vuoden 2020 Metsästäjäliiton nuorisoleirit löydät täältä. Tapahtumakalenterin auettua kaikki leirit löytyvät myös sieltä.
Sivu päivittyy sitä mukaa kuin leirejä varmistuu.

Etelä-Häme

Metsästys Metso-leiri, Urjala
17.-19.1.2020

Leiri on tarkoitettu 14-17 vuotiaille, metsästyskortin suorittaneille nuorille. Max 12 osallistujaa.

Leiri soveltuu vasta-alkajille tai jo metsästystä harrastaville nuorille. Metsästystilanteissa kokenut ohjaaja opastaa leiriläistä ja valvoo turvallisuutta. Tällä kertaa ohjelmassa on peura-, jänis- ja kettujahtia. Leirin pääpaino on peuran metsästyksessä, joten jokaisella leiriläisellä tulee olla hirvimerkki suoritettuna.
Omia aseita ei leirillä välttämättä tarvita, mutta halutessaan oman/tutun tarkoitukseen sopivan aseen ja patruunat voi leirille tuoda. Omien aseiden tuonnista sovitaan tapauskohtaisesti ilmoittautumisen yhteydessä.
Leirillä majoitutaan sisätiloissa. Leiri alkaa perjantaina klo 18 ja päättyy sunnuntaina noin klo 14.30.

Leirin hinta 90€, jos tulee perheestä useampi lapsi, ensimmäisen lapsen hinta on 90€ ja seuraavat 70€/lapsi.
Lisätietoja leiristä ja ilmoittautumiset ida.mari.toivonenatgmail.com

Satakunta

Metso-leiri, Säkylä
15.-16.8.2020

Leiri on tarkoitettu 10-13-vuotiaille. Leirille otetaan 25 osallistujaa.

Leirin ohjelmaan kuuluu mm. tutustumista pienoiskivääri- ja haulikkoammuntaan, jousiaseisiin sekä ilma-aseisiin. Harjoitellaan trofeen valmistusta, tutustutaan pienpetopyyntiin ja saaliin käsittelyyn sekä tutustutaan useisiin metsästyskoirarotuihin. Iltaohjelmaan kuuluu simulaattoriammmuntaa, saunomista ja uimista. Leirin osallistuja saa diplomin ja lippiksen.

Mahdollisesti leirin päätteeksi on mahdollista suorittaa metsästäjätutkinto erillistä maksua vastaan.

Leirimaksu on 50 euroa / osallistuja.

Leirin johtajana toimii nuorisotoimikunnan puheenjohtaja Mikko Koivisto

Leirille voi ilmoittautua 1.7.- 31.7.2020 toiminnanjohtaja Helena Manniselle. (helena.manninenatmetsastajaliitto.fi

Lisätietoja asioiden tarkentuessa alk. 1.5.2020 puh. 0505502806 Helena Manninen

Piirin leiri myös listalle? Ole yhteydessä!

Elina Mäkelä
nuorisovastaava