Metsästäjäliiton Edunvalvontaseminaari pidettiin ajankohtaisista aiheista torstaina 16.11. Tilaisuuden tallenne on katsottavissa tapahtumasivulla.

Tallenne on katsottavissa: Ministeri Essayah ja valiokunnan puheenjohtaja Simula puhuivat Metsästäjäliiton Edunvalvontaseminaarissa

20.11.2023 10:53
Tervetuloa Edunvalvontaseminaariin 16.11.

Metsästäjäliiton Edunvalvontaseminaarissa esiintyvät maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah; maa- ja metsätalousvaliokunnan puheenjohtaja, kansanedustaja Jenna Simula; Luonnonvarakeskuksen ohjelmajohtaja, erikoistutkija Katja Holmala; maa- ja metsätalousministeriön erätalousyksiön päällikkö, eräneuvos Vesa Ruusila sekä metsästäjien pohjoismaisen etujärjestön NHA:n lainopillinen asiantuntija, juristi Johan Svalby. Tilaisuudessa esitetään myös Metsästäjäliiton asiantuntijoiden puheenvuoroja ajankohtaisista asioista.

Tilaisuuden tallenne on katsottavissa osoitteessa metsastajaliitto.fi/edunvalvontaseminaari

Uutista päivitetty 20.11.