Metsästäjäliiton puheenjohtajavalinnan ehdokashaastattelu on nähtävänä Metsästäjäliiton suorana nettilähetyksenä maanantaina 28. lokakuuta klo 17-18.

Seuraa Metsästäjäliiton pj-ehdokashaastattelua livenä netissä 28.10.2024 klo 17

18.10.2024 10:06

Ehdolle on toistaiseksi asetettu yksi ehdokas, liiton nykyinen varapuheenjohtaja Ilkka Mäkelä (Uutinen 16.9.). Haastattelijana toimii Maaseudun Tulevaisuus -lehden päätoimittaja Jouni Kemppainen.

Haastattelu on nähtävissä Metsästäjäliiton lähetyksenä (tästä linkistä). Lähetys näytetään suorana myös Maaseudun Tulevaisuus -lehden MT Live-kanavalla, joka on lehden tilaajien nähtävillä.

Liiton sääntöjen mukaan ehdokkaita on mahdollista asettaa syysliittokokoukseen asti. Syysliittokokous pidetään 21. marraskuuta. Puheenjohtajan ja hallituksen jäsenet valitsee liittokokouksessa liiton piirien nimeämät kokousedustajat.

Tervetuloa seuraamaan Metsästäjäliiton puheenjohtajahaastattelua!