Metsästäjäliiton Satakunnan piiri on esittänyt, että Ilkka Mäkelä Punkalaitumelta valittaisiin liiton puheenjohtajaksi Metsästäjäliiton liittokokouksessa 21. marraskuuta 2024. Liittotoimisto vastaanotti Satakunnan piirin esityksen 6.9.2024. Satakunnan piirin hallitus teki puheenjohtajaehdokkaasta esityspäätöksen kokouksessaan 5.9.2024.

Satakunnan piiri esittää puheenjohtajaksi Ilkka Mäkelää

16.09.2024 13:58

Tällä hetkellä liiton varapuheenjohtaja toimiva Ilkka Mäkelä on antanut suostumuksensa tehtävään, ilmoitti Satakunnan piiri asettaessaan Mäkelän ehdolle.

Muita puheenjohtajaesityksiä ei tehty pyydettyyn aikaan mennessä

Metsästäjäliiton piireistä ei tehty muita puheenjohtajaesityksiä liittohallituksen asettamaan suositeltuun ehdokkaiden asettamisen määräaikaan 15.9.2024 mennessä.

Liittohallitus päättänyt suositellusta ehdokasasettelun menettelystä

Metsästäjäliiton hallitus päätti 26.6.2024 kokouksessaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan valinnasta (Uutinen 1.7.2024). Lisäksi hallituksessa todettiin tuolloin, että tästä huolimatta ehdolle on mahdollista asettua liiton sääntöjen mukaan aina kokouskäsittelyyn asti.

Ilkka Mäkelän taustatiedot

Kotikunta: Punkalaidun
    Ammatti: Hallitusammattilainen / maanviljelijä
    Ikä: 67 vuotta