Äänestä metsästystä ymmärtävää ehdokasta EU-vaaleissa. Metsästäjien on tärkeää vaikuttaa nyt, sillä pelissä on metsästyksen jatkuvuuden kannalta merkittäviä asioita.

Tutustu EU-vaalien metsästäviin ja metsästysmyönteisiin ehdokkaisiin

05.06.2024 07:00

Metsästäjäliiton EU-vaalisivuilla esittäytyivät metsästävät ja metsästysmyönteiset ehdokkaat. Ehdokassivu on suljettu 10.6.2024.

Metsästäjäliitto esitti eduskuntapuolueille neljä EU-politiikan ajankohtaista kysymystä. Katso millaista metsästyspolitiikkaa puolueet aikovat lähteä ajamaan Brysselissä >>

Suurpedot, valkoposkihanhet, hyljetuotteiden kauppa sekä lyijykielto ovat Metsästäjäliiton ajankohtaiset EU-vaalitavoitteet. Tutustu lisää Metsästäjäliiton EU-vaalitavoitteisiin >>

Sivustolle voivat ilmoittautua kaikki metsästykseen positiivisesti suhtautuvat EU-vaaliehdokkaat, jotka toivovat saavansa ääniä metsästäjiltä. Ilmoittautumistiedot on lähetetty ehdokkaille puolueiden kautta.

Äänestä EU-vaaleissa

• Ennakkoäänestys kotimaassa 29.5.-4.6.2024.
  • Varsinainen vaalipäivä 9.6.2024