Kaikille‌ ‌jäsenille‌ ‌kätevä‌ ‌OmaMetso‌ ‌on‌ ‌nyt‌ ‌auki‌ ‌ | Suomen Metsästäjäliitto

Kaikille‌ ‌jäsenille‌ ‌kätevä‌ ‌OmaMetso‌ ‌on‌ ‌nyt‌ ‌auki‌ ‌

30.04.2020 12:37

OmaMetso-palvelu‌ ‌tarjoaa‌ ‌jäsenelle‌ ‌monipuoliset‌ ‌palvelut‌ ‌ja‌ ‌edut‌ ‌osoitteessa omametso.metsastajaliitto.fi‌ ‌

Mikä‌ ‌OmaMetso‌ ‌on?‌

OmaMetso‌ ‌on‌ ‌Metsästäjäliiton‌ ‌jäsenpalvelu, jossa voi‌ ‌yllä‌pitää ‌omia‌ ‌jäsentietoja,‌ ‌maksaa‌ ‌jäsenmaksuja‌ ‌sekä‌ ‌seurata‌ ‌Metsästäjäliiton‌ ‌tarjoamaa‌ ‌ajankohtaista‌ ‌jäsenviestintää.‌ ‌Sivut‌ ‌tarjoavat‌ ‌myös‌ ‌ajankohtaista‌ ‌tietoa‌ ‌metsästyksestä,‌ ‌seuratoiminnasta‌ ‌ja‌ ‌erilaisista‌ ‌tapahtumista.‌ ‌

OmaMetsosta‌ ‌löytyvät‌ ‌myös‌ ‌Metsästäjäliiton‌ ‌kumppaneiden‌ ‌tarjoamat‌ ‌jäsenedut‌ ‌sekä‌ ‌erilaisia‌ ‌jäsenille‌ ‌suunnattuja‌ ‌tarjouksia‌ ‌ja‌ ‌yhteishankintakampanjoita.‌ ‌

Palvelussa voit lukea ‌viimeisintä Jahti-lehteä ja aiemmin julkaistuja Jahti-lehden‌ ‌digiversioita. Jatkossa‌ käytössäsi on lisäksi materiaalipankki‌ ‌ja‌ ‌muita‌ ‌hyödyllisiä‌ ‌palveluita.‌ ‌

Miten‌ ‌pääsen‌ ‌OmaMetsoon?‌ ‌

Jäsenpalvelu‌ ‌löytyy‌ ‌osoitteesta‌ ‌‌omametso.metsastajaliitto.fi‌.

Palvelun‌ ‌linkki‌ ‌kannattaa‌ ‌lisätä‌ ‌selaimen‌ ‌suosikkeihin,‌ ‌jotta‌ ‌se‌ ‌löytyy‌ ‌jatkossa‌ ‌helposti.‌ ‌Palvelu‌ ‌toimii‌ ‌myös‌ ‌kätevästi‌ ‌mobiililaitteilla.‌‌

Kirjaudun‌ ‌sisään‌ ‌ensimmäistä‌ ‌kertaa‌ ‌ ‌

Kun‌ ‌kirjaudut‌ ‌sisään‌ ‌ensimmäistä‌ ‌kertaa,‌ ‌tilaa‌ ‌uusi salasana osoitteesta‌ ‌‌ ‌https://omametso.metsastajaliitto.fi/Kirjautuminen/TilaaSalasana‌.

Käytä‌ ‌sähköpostiosoitetta,‌ ‌jonka‌ ‌olet‌ ‌antanut‌ ‌metsästysseurallesi‌ ‌tai‌ ‌jonka‌ ‌annoit Metsästäjäliitolle‌ kun liityit jäseneksi. ‌

Jos‌ ‌et‌ ‌muista‌ ‌sähköpostiosoitetta,‌ ole ensisijaisesti ‌yhteydessä‌ oman metsästysseurasi jäsenrekisterin ylläpitäjään eli useimmiten seuran sihteeriin. Voit pyytää apua myös ‌OmaMetso-palvelun‌ ‌ylläpitäjält‌ä ‌Kehätiedolta arkisin klo 8-16‌ ‌puh.‌ ‌010‌ ‌325‌ ‌5959‌ ‌tai‌ ‌‌‌smlatkehatieto.fi‌.

Katso‌ ‌lisää‌ ‌kirjautumisesta‌ ‌ja‌ ‌käyttöönotosta‌ ‌tästä‌ linkistä. ‌

En‌ ‌saanut‌ ‌uutta‌ ‌salasanaa‌ ‌pyynnöstä‌ ‌huolimatta?‌ ‌

Uuden‌ ‌salasanan‌ ‌saamisessa‌ ‌voi‌ ‌kestää‌ ‌hetken.‌ ‌Myös‌ sähköpostin ‌roskapostikansio‌ ‌kannattaa‌ ‌tarkistaa.‌

Mikäli‌ ‌salasana‌ ‌ei‌ ‌saavu‌ ‌kymmenessä‌ ‌minuutissa,‌ ‌olethan‌ ‌yhteydessä‌ oman metsästysseurasi sihteeriin tarkistaaksesi, että sähköpostiosoitteesi on lisätty MetsoRekisteriin. Jos et kuulu seuraan, voit ottaa yhteyttä ‌OmaMetso-palvelun‌ ‌ylläpitäjään‌ ‌Kehätietoon‌ arkisin klo 8-16 ‌puh.‌ ‌010‌ ‌325‌ ‌5959‌ ‌tai‌ ‌‌smlatkehatieto.fi‌. ‌

OmaMetson käyttöohjeita

Katso‌ ‌ohjevideoita‌ ‌tästä‌‌ linkistä. ‌

Mikään‌ ‌ei‌ ‌onnistu?‌ ‌ ‌

Ei‌ ‌hätää,‌ ‌voit‌ ‌ottaa yhteyttä ‌OmaMetso-palvelun‌ ‌ylläpitäjään‌ ‌Kehätietoon‌ arkisin klo 8-16 ‌puh.‌ ‌010‌ ‌325‌ ‌5959‌ ‌tai‌‌‌ ‌‌smlatkehatieto.fi‌.

Apunasi webinaari

Järjestämme helpon koulutuksen OmaMetso-palvelun käytöstä 20.5. kello 18:00. Ilmoittaudu linkistä mukaan, vaikka et juuri tuolloin pääsisikään paikalle, sillä saat webinaarikoulutuksesta tallenteen jälkikäteen sähköpostiisi. https://app.livestorm.co/suomen-metsastajaliitto-ry/omametso-kaeyttoekoulutus-jaesenille-20052020

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

MetsoRekisteri
MetsoRekisterin asiakaspalvelu