Kannustuksena arvomme kaikkien jäsenrekisterinsä tiedot kuntoon saaneiden seurojen kesken hienoja palkintoja. Metsästäjäliiton ensimmäisessä arvonnassa voittivat seuraavat seurat.

Jäsenrekisterit kuntoon -kampanjan ensimmäiset voittajat

30.06.2021 09:26

Joulukuussa 2021 ja tammikuussa 2022 ovat seuraavat arvonnat. Niiden palkinnot ja osallistumisohjeet löydät alta.

Arvonnassa voittaneet seurat:

Leikkuulautasetin (arvo 195 €/ setti) voittivat:

Hämeenläänin Metsästysseura

Eken Erä

Sommaröarnas Jf

Otsamon Erä

Riistaveden Metsästysyhdistys

Suden Suntin Erä

Metsästyskerho Rmk-60

Niinikon Erä

Koskenpään Eräpojat

Veitsisetin (arvo 50 €/ setti) voittivat:

Porin Metsästysseura

Pellesmäen Metsäveikot

Hiitan Metsästysseura

Kankaantaan Metsästysseura

Keski-Hollolan Metsästysseura

Metsästysseura Kiihtelys

Ahmapuron Erä

Villen Riista- Ja Eränkävijät

Pohjois-Elimäen Metsästysyhdistys

Kairin Erä Ja Kala

Ilomantsin Erämiehet

Äänekosken Metsästysseura

Hamulan Paukku

Saaren Riistamiehet

Virkkulan Erämiehet

Toinen arvonta

Kun metsästysseuran jäsentiedoissa 80 % jäsentensähköpostiosoitteista on rekisterissä 31.12.2021 mennessä, osallistuu seura automaattisesti arvontaan.

Palkinnot:

•  Premium Maxi+ Lihamylly, arvo n. 750 €
  •  Foodmaster+ Duo 50x2 kammiovakuumikone + 100 kpl sileitä 300x400 vakuumipusseja,arvo n. 2 050 €
  • 5 kpl leikkuulautasettejä, setissä 4 lautaa, arvo n. 195 €/ setti.

Pääpalkintohaku

Kaikki vuoden loppuun mennessä 80 % jäsentensä sähköpostiosoitteista rekisteriin saaneet seurat saavat osallistua pääpalkintohakuun. Pääpalkinto on noin 11 000 € arvoinen metsästys- ja ammuntasimulaattori, jonka SimWay Suomi on lahjoittanut Metsästäjäliitolle 100-vuotisjuhlan kunniaksi. Haussa seuran tulee kertoa miten käyttäisi laitteistoa.

Hakuohjeet lähetetään kaikille osallistumisoikeudellisille. Liiton ja SimWayHuntin palkintoraati valitsee ampumasimulaattorin uuden omistajan tammikuussa 2022.

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö