Metsästäjäliiton oma jäsenrekisteri MetsoRekisteri on käytetyin palvelumme ja metsästysseuratoiminnan monipuolinen työkalu. Jotta MetsoRekisterin käytöstä olisi seuralle eniten hyötyä, pitäisi jäsentietojen olla rekisterissä mahdollisimman täydelliset. Tällä hetkellä monien metsästysseurojen tiedoissa on puutteita.

Jäsenrekisterit kuntoon – arvomme kannustepalkintoja!

09.04.2021 08:00

Miksi jäsenten sähköpostiosoitteet kannattaa lisätä rekisteriin?

• Jäsenlaskujen lähettäminen sähköpostitse on seuralle maksutonta.
  • Seuran sisäiset viestit ja kokouskutsut kulkevat nopeasti ja helposti sähköpostilla.
  • Metsästäjäliiton ajankohtaiset edunvalvonnan tiedotteet ja viestit jäseneduista lähetetään suoraan jäsenille.
  • Sähköpostiosoite mahdollistaa OmaMetso-asiointipalvelun käyttöönoton.

Jäsen! Päivitä ja täydennä omat yhteystietosi kätevästi verkkosivuillamme: metsastajaliitto.fi/osoitteenmuutosTiedot siirtyvät automaattisesti jäsenrekisteriin.

Kannustuksena arvomme kaikkien jäsenrekisterinsä tiedot kuntoon saaneiden seurojen kesken hienoja palkintoja:

Kun metsästysseuran jäsentiedoissa 80 % jäsenten sähköpostiosoitteista on rekisterissä 31.12.2021 mennessä, osallistuu seura automaattisesti arvontaan.

Palkinnot:

• Premium Maxi+ Lihamylly, arvo n. 750 €
  • Foodmaster+ Duo 50x2 kammiovakuumikone + 100 kpl sileitä 300x400 vakuumipusseja, arvo n. 2 050 €
  • 5 kpl leikkuulautasettejä, setissä 4 lautaa, arvo n. 195 €/ setti.

Pääpalkintohaku

Kaikki vuoden loppuun mennessä 80 % jäsentensä sähköpostiosoitteista rekisteriin saaneet seurat saavat osallistua pääpalkintohakuun. Pääpalkinto on noin 11 000 € arvoinen ampumasimulaattori, jonka SimWayHunt on lahjoittanut Metsästäjäliitolle 100-vuotisjuhlan kunniaksi. Haussa seuran tulee kertoa miten käyttäisi laitteistoa. Hakuohjeet lähetetään kaikille osallistumisoikeudellisille. Liiton ja SimWayHuntin palkintoraati valitsee ampumasimulaattorin uuden omistajan tammikuussa 2022.

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö