Raportit-sivulla tuotetaan raportteja. Raportit keräävät rekisteristä henkilöitä, tapahtumia tai muita tietoja yhdeksi listaksi eri kategorioiden perusteella. Raportit sivulla voi myös myöntää etuuksia valituille jäsenille massana.
Raportin luominen
- Klikkaa
-kuvaketta vasemman reunan navigointipalkista.
- Valitse, mistä tiedoista haluat tuottaa raportin, ja klikkaa kyseistä linkkiä.
- Täytä hakuehdot (pakolliset kentät merkittyä *-merkillä).
- Klikkaa ”Hae”-painiketta sivun alareunasta.
- Sivun alaosaan luodaan lista hakutuloksista. Voit halutessa luoda tuloksista Excel-taulukon klikkaamalla listan oikeassa yläkulmassa olevaa ”Luo Excel”-painiketta. Voit luoda tietyistä raporteista osoitetarroja klikkaamalla
-painikkeita.
Etuuksien lisääminen
Raporttien kautta on mahdollista lisätä etuuksia valituille jäsenille.
- Raportit sivulla klikkaa ”Etuudet”-linkkiä.
- Valitse se organisaatio, minkä jäsenille olet myöntämässä etuuksia.
- Täytä hakukenttiä halusi mukaan. Myös henkilöt, joilla ei ole hakukriteerien mukaisia etuuksia listataan.
- Valitse listasta kaikki ne henkilöt, joille olet myöntämässä etuuksia klikkaamalla heidän nimien vasemmalla puolella olevia ruutuja.
- Klikkaa listan oikeassa yläkulmassa olevaa ”Lisää uusi etuus valituille”-painiketta.
- Jos olet lisäämässä etuutta vain yhdelle henkilölle, klikkaa henkilön nimen kanssa samalla rivillä olevaa
-kuvaketta.
- Täytä etuuden tiedot.
- Klikkaa ”Lisää uusi etuus valituille”- tai ”Tallenna”-painiketta.