MegaMetso-leirillä on paljon erähenkistä ohjelmaa

MEGAMETSO-LEIRI 2019 | OHJELMA | ILMOITTAUDU LEIRILLE | TULE MUKAAN TALKOISIIN | YHTEISTYÖKUMPPANIT

MegaMetso-Leiri alkaa keskiviikkona alueelle saapumisen, majoittautumisen, aloitustilaisuuden ja tutustumisen merkeissä. Varsinainen ohjelma koostuu kahdesta koulutuspäivästä ja koulutusaiheisiin perustuvasta kilpailupäivästä.

Paranna riistalaukauksia metsästyksellisissä ammunnoissa

Ammunnat toteutetaan riistapolkutyyppisesti. Joukkueet kiertävät valvotusti reittiä, jonka varrelle on sijoitettu haulikko- ja kiväärirasteja. Kullakin rastilla mallinnetaan aitoa metsästystilannetta, ja niillä pääsee ampumaan kyseiseen metsästysmuotoon soveltuvilla aseilla. Paikalla on runsaasti ammattitaitoisia valvojia varmistamassa turvallisuuden.

Opi uutta metsästyksestä ja erätaidoista

Leirillä pääset perehtymään metsästyksessä tarpeellisiin tietoihin ja taitoihin ammattitaitoisten kouluttajien opastamana.

• Turkisriistan nylkeminen kouluttajana Metsästäjäliiton aluekouluttaja Rauli Helin
  • Aseenkäsittely
  • Karhunmetsästys Kouluttajana Team Karhukopla
  • Jousimetsästys Kouluttajana Suomen Jousimetsästäjäin liitto
  • Riistaruoka Kouluttajana Matti Liipo Master Chef
  • Houkuttelumetsästys Kouluttajana Aki S. Perälä

Testaa taitojasi muiden piirien joukkueita vastaan

Lauantaina  joukkueet laittavat oppimansa taidot peliin jännittävässä kisassa muita joukkueita vastaan.

Nauti mukavasta yhdessäolosta samanhenkisessä seurassa

Leirillä järjestetään myös vapaampaa ohjelmaa, kuten koiranäytöksiä ja tuote-esittelyä sekä simulaattoriammuntaa. Unohtamatta tietenkään hauskanpitoa ja yhdessäoloa! Leiri päättyy lauantain päätösjuhlaan, ja sunnuntaina lähdetään kotimatkalle.

Leirin aikataulu

31.7. Saapuminen leirille ja leirin avajaiset
1.8. Monipuolista koulutusta ja ammuntaa
2.8. Monipuolista koulutusta ja ammuntaa
3.8. Kilpailupäivä, leirin päättäjäiset ja leiritulet
4.8. Leirin purku ja kotimatka

Seuraa MegaMetson kuulumisia liiton sivuilta, Facebookista ja Jahti-lehdestä. Tarkempi ohjelma ja tietoa käytännön asioista lähetetään sähköpostitse kaikille ilmoittautuneille ja heidän huoltajilleen.