St1

Metsästäjäliiton jäsenkorttisi toimii myös St1 Käteisalennuskorttina. Kortilla saat polttoaine-etua yli 400 St1- ja Shell-asemalla Suomessa. Shell Express -asemat eivät kuulu edun piiriin. Etu on asemakohtainen ja se vaihtelee, taaten aina kilpailukykyisen hinnan. Polttoaine-edun lisäksi saat kortilla vaihtuvia alennuksia HelmiSimpukasta. Korttia käyttämällä tuet Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa. Samalla lompakko ja luonto kiittävät.

Lue lisää eduistasi.

Rekisteröimällä jäsenkortin ja antamalla rekisteröimisen yhteydessä markkinointiluvan, saat rekisteröitymisetuna Tornado-pesun -50 %. Lisäksi pääset hyödyntämään muitakin kulloinkin voimassa olevia St1:n tarjoamia kumppanietuja sekä saat tiedon ajankohtaisista etukampanjoista.