Juhlavuoden metsästäjät

juhlavuoden metsästäjä
Juhlistamme satavuotista historiaamme nostamalla esiin metsästykseen positiivisesti vaikuttaneita henkilöitä kautta aikain.

Jäsenemme ovat saaneet ilmiantaa sellaisia metsästystovereita, jotka ovat vaikuttaneet myönteisesti metsästykseen tavalla tai toisella. He voivat olla vaikka metsästykseen perehdyttäneitä läheisiä, reiluja jahtikavereita tai vaikka metsästysharrastusta somessa positiivisesti esiin tuovia henkilöitä. Joku, joka on toiminnallaan vaikuttanut positiivisesti metsästykseen tai vaikkapa oman metsästysretken onnistumiseen.

Nostamme henkilöitä esille juhlavuoden aikana sekä Instagram- ja Facebook -tileillämme että Jahtimediassa. Tutustu tarkemmin juhlavuoden metsästäjiin ja lue kaikki tähän mennessä julkaistujen metsästäjien perustelut:

11.1. Marko Määttä, Hirvas: Mieheni Marko on opettanut ja rohkaissut minut kulkemaan metsässä yhdessä ja yksin.

18.1. Heli Junttila, Rautjärvi (kansikuvassa): Heli tuo esiin erittäin hyvin ja positiivisella tavalla sen, että naismetsästäjä pärjää siinä missä mieskin. ⁠

25.1. Sakke Elo, PoriApua saa aina ja infoa tulee metsästyksestä vaikka ei kysyisikään.

1.2. Henri Kuosmanen, Lapinlahti: Kyllä saaliit olisi jääny vähäseksi jos ei ois Henri mukana tarjoamassa tilanteita.

18.2. Miika Parttimaa, Nivala: Miika käy lähes viikottain metsällä ja päivittää myöskin sosiaaliseen mediaan kuvia ja juttuja metsästyksestä ja koirien kanssa toimimisesta.

14.2. Tomi Savolainen, Loimaa: Arvostan suuresti hänen intoa metsästää ja kuinka hän tuo perheelle riistalihaa syötäväksi.

22.2 Veli-Matti Kotonen, Vainikkala: Vellulle metsästys ja riistanhoito on elämäntapa ja hän toimii luontoa kunnioittaen.

1.3. Esa Tullinen, Jämsä: On omalla esimerkillään kannustanut ja opastanut omia kavereita metsästysharrastuksen pariin.