Kotimainen koiranruokavalmistaja Rovio Pet Foods Oy on Metsästäjäliiton uusi yhteistyökumppani. Se valmistaa koiranruokaa kahdella tuotemerkillä, Werraton ja Rehti. Molemmat ovat puhtaasti kotimaisia ja valmistetaan yhtiön tehtaalla Loimaalla.

Uusi koiranruokavalmistaja yhteistyöhön

08.02.2023 11:48

– Tiesittehän, että Werraton-ruokien kananmuna on parasta proteiinia koiralle. Rovio Pet Foods on ainoa valmistaja maailmassa, jonka koiranruoissa on näin suuri osuus tuoretta kokonaista kananmunaa, kertoo yhtiön toimitusjohtaja Tero Rovio.

– Metsästäjäliitto sopii meille kumppaniksi erinomaisesti. Pääsemme tarjoamaan suomalaisille metsästäjille ja heidän koirilleen kotimaista, korkealaatuista ruokaa, joka takaa jaksamisen raskaissakin töissä.

– Kun yhteistyö Vipstore Oy:n kanssa sovittiin päättyväksi kuluneena syksynä, aloimme heti etsimään kotimaista kumppania, joka jakaisi perusarvomme turvallisuuden, kertoo liiton toiminnanjohtaja Jaakko Silpola.

Kumppanuus tulee näkymään muun muassa hyvinä ruokatarjouksina liiton jäsenille. Ostamalla Werraton tai Rehti -koiranruokia liiton OmaMetso-palvelun tai Eräkontin kautta, voi samalla tukea suomalaista metsästystä.

jaska salonen
Jaska Salonen