Varmista yhteinen turvallisuus ja osallistu Suomen Metsästäjäliiton ja Subarun turvallisuuskampanjaan. Osallistumalla saat lisää tietoa turvallisuudesta ja osallistut metsästysaiheisten tuotteiden arvontaan!

Testaa tietosi turvallisuudesta ja osallistu arvontaan

11.10.2023 06:00

Turvallisuudesta vastaa aina ihminen – juuri sinä!

Asetta käytettäessä ei virheille ole tilaa, eikä niitä saa anteeksi. Siksi opittuja taitoja on ylläpidettävä ja kehitettävä jatkuvasti. Sinä päätät, miten turvallista luonnossa liikkuminen on ja millaisen esimerkin annat muille.

Tee testi Omametsossa ja osallistu arvontaan >>

Kysely tehdään Metsästäjäliiton jäsenpalvelu OmaMetsossa. Mikäli et ole aiemmin kirjautunut palveluun, katso ohjeet kirjautumisesta täältä. Kysely löytyy OmaMetson Tapahtumat-välilehdeltä.