Nykyisen vastuuhenkilön jäädessä ansaitulle eläkkeelle Suomen Metsästäjäliitto etsii joukkoonsa uutta intohimoista Talouspäällikköä. Tässä roolissa pääset vastaamaan liiton talouden hoitamisesta ja kehittämään taloushallinnon toimintamalleja pitkäjänteisesti. Lisäksi voit panna osaamisesi peliin modernien digitalisaation vaatimusten täyttämiseksi.

Metsästäjäliitto hakee talouspäällikköä

29.04.2024 07:08

Mitä tehtävä pitää sisällään?

Sinun vastuullasi on hallinnoida Suomen Metsästäjäliiton taloutta. Pääset rakentamaan liiton taloushallintoa ja varmistamaan sen jatkuvan menestyksen. Toimit tiiviissä yhteistyössä liiton henkilökunnan kanssa ja raportoit suoraan toiminnanjohtajalle.

Mitä odotamme sinulta?

Etsimme henkilöä, jolla on vahvaa kokemusta sisäisen taloushallinnon johtamisesta, hallinnasta ja käytännön työstä. Kirjanpito tilinpäätöksineen ja viranomaisraportointeineen vie osan ajastasi. Tehtäviisi kuuluvat reskontrat, maksatus ja palkanlaskenta, mutta niiden vastapainoksi haluat kehittää prosesseja ja hyödyntää tietojärjestelmiä mahdollisimman tehokkaasti. Odotamme innostusta ja halua kehittää liiton talouden ennustamista ja tehostamista uusien, innovatiivisten ratkaisujen avulla.  Toimit mielelläsi yhteistyössä työkavereiden kanssa heitä taloushallinnossa tukien. Kokemus HR-vastuista organisaatioissa on sinulle selkeä lisäetu.

Miksi liittyä joukkoomme?

Suomen Metsästäjäliitto tarjoaa sinulle mahdollisuuden olla osa osaavaa ja kehitysorientoitunutta tiimiä. Pääset vaikuttamaan suoraan liiton tulevaisuuteen ja kehittämään sen taloushallintoa huippuosaajana. Voit työskennellä joustavasti hybridimallilla osin etänä, osin liiton toimistolla Riihimäellä. Käytössämme on kannustinpalkkiojärjestelmä, liikunta-, kulttuuri- ja lounasetu sekä kattava työterveyshuolto.

Kiinnostuitko?

Jos tunnistat itsesi tehtävän kuvauksesta ja olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi, lähetä CV:si sekä hakemuksesi palkkatoiveineen 13.5.2024 mennessä osoitteeseen www.mercuriurval.fi, FI-18135. Lisätietoja tehtävästä antaa Matti Narsakka Mercuri Urvalilta (p. 040 482 1513).

Tule mukaan rakentamaan Suomen Metsästäjäliiton tulevaisuutta!

Suomen Metsästäjäliitto ry on koti kaikille metsästäjille. 103-vuotias järjestömme on vakavarainen ja yksi Suomen suurimpia kansalaisjärjestöjä. Metsästäjäliitto on valtakunnallinen metsästäjien etujärjestö, jonka jäseninä on noin 145 000 metsästäjää ja 2 700 metsästysseuraa. Tehtävämme on edistää metsästystä, luotoelämyksiä ja luonnonvarojen kestävää käyttöä.