Metsästäjille kodin suojaaminen on erityisen tärkeää, jotta ampuma-aseet eivät päädy vääriin käsiin. Siksi Suomen Metsästäjäliitto ja kodin turvapalveluja tarjoava Verisure jatkavat yhteistyötä.

Suomen suosituin hälytysjärjestelmä turvaamaan metsästäjien koteja

12.01.2021 08:45

Laki vaatii, että ampuma-aseet on säilytettävä lukitussa tilassa. Yli viisi asetta omistavalla tulee olla aseiden säilytykseen ampuma-aselain mukaan erityinen asekaappi.

− Metsästäjät omistavat aseiden lisäksi myös muuta arvokasta harrastusvälineistöä. Kodin turvaaminen on metsästäjille erityisen tärkeää, sanoo Metsästäjäliiton yhteyspäällikkö Jaska Salonen.

− Verisure sopiikin loistavasti kumppaniksi Suomen suurimmalle metsästäjien etujärjestölle. Verisure on Suomen johtava hälytysjärjestelmien tarjoaja ja sen palvelut ovat laadukkaita, Salonen jatkaa.

Metsästäjäliitto tarjoaa yhdessä kodin suojaamiseen erikoistuneen Verisuren kanssa liiton 145 000 jäsenelle jäsenetuja kodin hälytysjärjestelmistä.

Verisuren hälytysjärjestelmässä on 24/7-hälytyskeskusvalvonta kuulo- ja puheyhteydellä sekä kuvatodennuksella. Jos kotiin murtaudutaan, hälytyskeskuspäivystäjä näkee heti kuvista, mitä on tekeillä ja välittää oikean avun paikalle.

– Meille on tärkeää, että voimme tarjota metsästäjille juuri heidän kodilleen ja perheelleen sopivan turvaratkaisun. Asiantuntijamme tekee aina aluksi maksuttoman kodinturvakartoituksen, jossa käydään yhdessä läpi kodin ja perheen tarpeita, kertoo Verisuren toimitusjohtaja Alexander Gräsbeck.

Lue lisää Verisuren Metsästäjäliiton jäsenille tarjoamista eduista

Lisätietoja: