Metsästäjäliitto striimasi Suuren Päättäjäpaneelin lauantaina 20.4.2024. Tallenne on nyt katsottavissa.

Metsästäjäliiton Päättäjäpaneelin tallenne on katsottavissa

25.04.2024 08:00
Seuraa Metsästäjäliiton Päättäjäpaneelia 20.4.

Paneelissa käytiin läpi monia metsästäjiä puhuttavia ajankohtaisia aiheita: toteutuvatko hallitusohjelman metsästyskirjaukset? Miten metsästysasiat huomioidaan EU-parlamenttivaaleissa?

Paneeliin osallistuivat kansanedustaja Jenna Simula (Perussuomalaiset), kansanedustaja Anne Kalmari (Keskusta), kansanedustaja Markku Eestilä (Kokoomus), kansanedustaja Anders Norrback (RKP), EU-vaaliehdokas Eija-Riitta Korhola (KD), EU-vaaliehdokas ja vihreiden varapuheenjohtaja Silja Keränen. Paneelin puheenjohtajana toimi toimittaja Vesa Kallionpää.

Lue lisää ja katso tallenne >>