Suomen Metsästäjäliitto ry sekä ase- ja patruunavalmistaja Sako Oy allekirjoittivat 22.4. Riihimäellä yhteistyösopimuksen vuosille 2022–2025. Sako jatkaa näin ollen liiton METSO-kumppanina.

Sako ja Metsästäjäliitto jatkavat yhteistyötä

25.04.2022 07:52
Sako ja Metsästäjäliitto jatkavat yhteistyötä

Sopimus on merkittävä, ja yhteistyö tulee näkymään Metsästäjäliiton julkaisukanavissa, nuorisotyössä, metsästäjien koulutuksessa ja liiton metsästysampumatoiminnassa. Se vahvistaa liiton edunvalvonnallisia resursseja. Sako Oy haluaa näin osoittaa tukensa suomalaiselle metsästykselle ja jatkaa hyväksi havaittua yhteistyötä.

Kuva: Sakon toimitusjohtaja Raimo Karjalainen ja Metsästäjäliiton puheenjohtaja Tuomas Hallenberg allekirjoittivat yhteistyösopimuksen Metsästäjäliiton kevätliittokokouksen yhteydessä tehdyllä tehdasvierailulla Sakolla.