Kehätiedon asiakaspalvelu palvelee Metsästäjäliiton jäseniä maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 8–16 välillä osoitteenmuutokseen, jäsenkorttiin, OmaMetson ja MetsoRekisterin käyttöön ja keskitettyyn jäsenmaksulaskutukseen liittyvissä asioissa.

OmaMetson ja MetsoRekisterin asiakaspalvelun uudet palveluajat

15.06.2023 09:00

Kehätiedon asiakaspalvelun tuen määrä on laskenut tasaisesti viimeisten kahden vuoden aikana. Muutos tukipyynnöissä on ollut huomattava ja tästä syystä tehtiin muutoksia asiakaspalvelun aukioloaikoihin. Jatkossa Kehätiedon asiakaspalvelu palvelee maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 8–16 välillä.

Tavoitat Kehätiedon asiakaspalvelun tuttuun tapaan sähköpostitse osoitteesta smlatkehatieto.fi ja puhelimitse numerolla 010 325 59 59.

Kehätieto palvelee sinua osoitteenmuutokseen, jäsenkorttiin, jäsenrekisterin käyttöön ja keskitettyyn jäsenmaksulaskutukseen liittyvissä asioissa.

Metsästyskorttiin ja Metsästäjä-lehteen liittyvissä asioissa sinua auttaa Suomen riistakeskus, puh. 029 431 2002.

Muutokset tulevat voimaan 1.7.2023 alkaen.