13-20 vuotiaita nuoria etsitään mukaan Metsästäjäliiton ja Malmgård Riistasiemenen yhteiseen hankkeeseen, jossa lisätään nuorten metsästäjien tietoa ja käytännön kokemusta riistapeltojen viljelystä, sekä luonnon monimuotoisuudesta.

Nuoria houkutellaan nyt riistapeltojen viljelyyn

19.05.2022 07:44

Hankkeeseen mukaan valituille nuorille jaetaan heidän toiveiden mukaisesti riista-, pölyttäjä- tai maisemapellon siemeniä, sekä tietenkin tiedon jyväsiä ammattilaisten toimesta. Hankkeeseen hyväksytyille järjestetään myös tapahtumia pitkin kasvukautta, sekä yhteinen sorsajahti syksyllä. Hanke toteutetaan kesällä 2022.

Hakemuksen voi jättää 24.5. mennessä joko videolla tai kirjallisella hakemuksella, jossa tulee kertoa, miksi haluaa mukaan hankkeeseen.

Videohakemukset (max 1 min) WhatsAppilla numeroon 050 468 8917 ja kirjallinen hakemus elina.makelaatmetsastajaliitto.fi

Elina Mäkelä
Nuorisotyön asiantuntija