Miljoonas Tikka luovutettiin uudelle omistajalle - tuotot Metsästäjäliiton nuorisotyöhön | Suomen Metsästäjäliitto

06.09.2021 08:57
Keräilyharvinaisuus luovutettiin toimitusjohtaja Raimo Karjalaisen ja muun Sakon edustajien toimesta ostajalle, Ruodon toimitusjohtajalle Joonas Oksaselle.

Miljoonas Tikka luovutettiin juhlallisin menoin uudelle omistajalleen Joonas Oksaselle 1.9.2021 Riihimäellä Sakon tiloissa. Kuvassa asetta luovuttamassa Sakon toimitusjohtaja Raimo Karjalainen.

Luovutustilaisuudessa Metsästäjäliitto vastaanotti samalla miljoonannen Tikan huutokaupasta saadut 9 000 euroa. Huutokaupan tuotto käytetään lyhentämättömänä nuorten ampumaharrastuksen edistämiseen.

Metsästäjäliitto kiittää sekä Sakoa että kaikkia huutokauppaan osallistuneita tuesta suomalaisen nuorten ampumakoulutuksen kehittämiseen.

Sarjanumerolla 1 000 000 varustetussa uniikissa kiväärissä on monia hienoja yksityiskohtia.

Kiväärin kaiverrukset korostavat suomalaisuutta ja luontoa. Helena Suhosen suunnittelema ja toteuttama mäntyaiheinen teema kiertää jatkuvana kuviona aseen kehystä.

Lue lisää Jahtimedian artikkelista >> jahtimedia.fi/metsastys/sako-miljoonas-tikka