Suositut Metsästäjäliiton koulutukset turvalliseen harjoitteluun ja hyviin riistalaukauksiin alkavat jälleen ympäri Suomen.

Metsästysammunnan ABC-koulutukset käynnistyvät jälleen toukokuussa

31.01.2022 15:06

Ensimmäiset koulutukset pidetään toukokuun alussa, ja niihin voi jo ilmoittautua Tapahtumakalenterissa. Uusia paikkakuntia lisätään lähes joka viikko.

6 tunnin koulutuksessa käydään läpi muun muassa oikeat ampuma-asennot sekä haulikolle että kiväärille, turvallinen aseen käsittely sekä liikkuvan maalin ennakot. Koulutus ei tee huonoa kokeneemmallekaan ampujalle.

Laita sana kiertämään ja vinkkaa Metsästysammunnan ABC-koulutuksesta uudelle metsästäjälle. Koulutukseen voi osallistua jo ennen metsästäjätutkintoa ja ilman omaa asetta. Itselle sopivan uuden aseen hankintaan saa kouluttajalta hyvät vinkit.

Tutustu etukäteen ABC-oppaaseen tai hanki se painettuna Eräkontista.