Metsästäjän terveys- ja hygieniakoulutuksen voi nyt suorittaa myös verkossa. Huhtikuussa avautuneen verkkokurssin voi käydä omaan tahtiin 30 päivän aikana.

Metsästäjän hygienia- ja terveyskoulutus nyt MetsoKoulutus-palvelussa

11.05.2021 15:33

Koulutuksen kävijät rekisteröidään Ruokaviraston tietokantaan ja he saavat suorituksesta todisteeksi hygieniakurssin kortin. On erittäin suositeltavaa, että metsästysseurassa olisi yksi koulutuksen käynyt henkilö.

Verkkokurssin on suorittanut jo vajaa 70 henkilöä noin kuukauden aikana ja palaute on ollut hyvin kannustavaa. Verkkokoulutuksen sisällöstä vastaa Sauli Laaksonen ja teknisestä toteutuksesta Metsästäjäliitto. Kurssin aikana voit esittää kysymyksiä verkkoalustalla, missä asiantuntijat vastaavat. Omaan tahtiin suoritettava kurssi sisältää kattavan paketin videomuodossa, jolloin voit itse määrittää opiskelutahdin.

Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä, informatiivinen ja hyödyllinen kurssi. Jäin oikeastaan kaipaamaan lisää, ja kiinnostukseni aiheeseen lisääntyi huomattavasti. Metsästyksen harrastajana tämä kurssi antoi minulle paljon ja aion kyllä suositella sitä muillekin. Parhaimpia kursseja ovat ne, jotka saavat sinut haluamaan oppimaan aiheesta lisää, ja tämä oli minulle henkilökohtaisesti sellainen. -koulutuksen kävijä-

Lue lisää koulutuksesta ja osallistu >>

Lisää tietoa aiheesta: metsastajaliitto.fi/koulutukset tai Elina Mäkelä elina.makelaatmetsastajaliitto.fi

Elina Mäkelä