Metsästyksellä on todettu olevan merkittäviä fyysisiä ja henkisiä hyvinvointivaikutuksia harrastajilleen. Hyvinvointi yhdistää sekä Metsästäjäliiton jäseniä että terveyspalveluntuottaja Pihlajalinnaa. Uusi yhteistyösopimus on nyt allekirjoitettu vuosille 2021 - 2022.

Metsästäjäliitto ja Pihlajalinna tarjoavat yhteistyössä metsästäjille terveyspalveluja

21.04.2021 09:46

Raitis ilma, kävellyt kilometrit ja kiireetön ympäristö auttavat palautumaan arjesta. Samoin hyvät metsästyskaverit, luonnonmukainen ja terveellinen riistaruoka.

−Pihlajalinna on yksi Suomen merkittävimmistä terveyspalveluiden tuottajista. Siksi Pihlajalinna on valtakunnalliselle, koko Suomen kattavalle Metsästäjäliitolle luonnollinen kumppani. Käyttämällä nyt solmitun yhteistyösopimuksen etuja harrastajamme pääsevät paitsi luotettavaan paikkaan hoidettavaksi, voivat he myös saada tuntuvia alennuksia käynneistään, toteaa Metsästäjäliiton yhteyspäällikkö Jaska Salonen.

Metsästäjäliiton jäsenet ovatkin Pihlajalinnalle hyvin tervetulleita asiakkaakseen ja yhteistyöstä odotetaankin hedelmällistä.

−Metsästäjät perheenjäsenineen ovat hyvin aktiivista ja liikkuvaista väkeä edustaen laaja-alaisesti suomalaista yhteiskuntaa. Pihlajalinnana haluamme mukana olla tekemässä heille yhä parempia terveyspalveluja. Käyttämällä tarjoamiamme palveluja metsästäjät tulevat samalla tukeneeksi omaa harrastustaan, sillä tuloutamme sovitusti kaikista heidän ostoista Metsästäjäliitolle osan takaisin, painottaa Pihlajalinnan myyntipäällikkö Juha Allinniemi

Keskitä omat ja perheesi lääkäriasiat Pihjajalinnaan liittymällä pihlajalinna.fi/bonus/metsastaja

Lisätietoja:

Metsästäjäliitto