Suomen Metsästäjäliitto ry ja NorDis Oy ovat sopineet yhteistyöstä Metsästäjäliiton 100 -vuotisjuhlavuoden aikana. Yhteistyö tulee näkymään liiton nuorisotyössä, keväällä järjestettävän Premium Tourin osana ja tehtävässä tuoteyhteistyössä Juhlavuoden aikana.

Metsästäjäliitto ja NorDis Oy Juhlavuoden yhteistyöhön

18.01.2021 10:53

- Tuoteyhteistyön kautta korostetaan metsästyksessä tärkeitä arvoja vastuullisuudesta ja eettisestä riistalaukauksesta, toteaa Metsästäjäliiton yhteyspäällikkö Jaska Salonen.

Metsästäjäliiton perinteinen sidosryhmähirvijahti, joka juhlavuoden kunniaksi järjestetään Etelä-Pohjanmaan Peräseinäjoella, toteutetaan ”Naturalis -jahtina”.

- Lapuan valmistama Naturalis -metsästyspatruuna on erinomainen valinta suomalaiselle metsästäjälle. Patruunalla on pitkä historia lyijyttömien ja laadukkaiden metsästyspatruunoiden joukossa ja siksi se sopii erinomaisesti satavuotiaan liiton juhlajahdin keulakuvaksi, kertoo NorDis Oy:n toimitusjohtaja Marko Ala-Ketola.

- Alkanut vuosi on tuplajuhlavuosi, sillä myös NorDis Oy juhlii 20-vuotistaivaltaan! Ajatuksenamme on ollut varustaa suomalainen metsästäjä huippumerkein sekä metsälle että ampumaradalle. Yhteistyö Metsästäjäliiton kanssa syntyi luontevasti, sillä jaamme samat arvot nykyaikaisesta metsästyksestä.  Haluamme tuoda markkinoille mahdollisuuksien mukaan kestävää kehitystä kunnioittavia tuotteita, kuten BioAmmo, lisää NorDis Oy:n toimitusjohtaja Marko Ala-Ketola.

Lisätietoja:

Metsästäjäliitto