​​​​​​​Suomen Metsästäjäliitto hakee nuorisotyön asiantuntijaa opintovapaan sijaisuuteen vuoden määräajaksi vastaamaan nuorisotyön organisoinnista ja -hanketoiminnasta.

Metsästäjäliitto hakee määräaikaista nuorisotyön asiantuntijaa opintovapaan ajan sijaiseksi

21.09.2023 10:46

Etsimme joukkoomme idearikasta ja motivoitunutta nuorisotyön asiantuntijaa. Tehtäviisi kuuluu muun muassa Metsästäjäliiton nuorisotyön kehittämistehtävät, leiri- ja kerhotoiminnan koordinointi, materiaalien tuottaminen sekä nuorisotapahtumien ja -koulutusten suunnittelu ja käytännön järjestelyt. Tehtäviin kuuluu myös nuorisotyöhön liittyvän rahoituksen hakeminen ja raportointi sekä hanketyö mahdollisten tulevien nuorisohankkeiden osalta. Lisäksi avustat nuorisotyöhön liittyvässä viestinnässä ja järjestötehtävissä.

Toivomme sinulta kokemusta nuoriso- ja opetustyöstä tai muuten vahvaa näyttöä nuorten kanssa toimimisesta. Metsästysharrastus sekä metsästyksen ja järjestötoiminnan tuntemus katsotaan eduksi. Odotamme sinulta aitoa halua tehdä töitä nuorten eteen, oma-aloitteisuutta ja kykyä pitää langat käsissä monipuolisissa tehtävissä.

Edellytämme:

• Soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • Erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista käyttötaitoa
  • Osaamista ja kokemusta hankehallinnasta ja sujuvaa tekstin tuottamista
  • Normaalien toimisto-ohjelmien käyttötaitoa sekä nopeaa asiakasjärjestelmien käyttäjätasoista omaksumista

Eduksi laskemme:

• Sosiaalisen median osaamisen
  • Metsästysalan tuntemuksen
  • Nuoria osallistavan työotteen hallitsemisen

Työpisteesi on Metsästäjäliiton Riihimäen toimistolla. Tehtävä edellyttää myös matkustamista, esiintymistä ja kouluttamista. Ajokortti ja oman auton käyttömahdollisuus ovat välttämättömiä. Työtä voi suorittaa osittain etätyönä. Sinulla tulee olla valmiudet osallistua joihinkin ilta- ja viikonlopputilaisuuksiin eri puolilla maata.

Määräaikaisuuden kesto: 1.10.2023 - 30.9.2024

Hakemuksesi voit lähettää palkkatoivomuksen ja ansioluettelon kanssa osoitteeseen teemu.simeniusatmetsastajaliitto.fi.
Lisätietoja tehtävästä antaa järjestöpäällikkö Teemu Simenius, 0503315330.

Toimi nopeasti, täytämme paikan sopivan henkilön löytyessä. Haku päättyy 30.09.2023.

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö