Etsimme osaavaa, asiakaspalveluhenkistä ja yhteistyötaitoista ICT-päällikköä Suomen Metsästäjäliitto ry:n monipuolisiin ICT-tehtäviin. Metsästäjäliitto on yksi Suomen suurimpia kansalaisjärjestöjä.

Metsästäjäliitto etsii uutta ICT-päällikköä

18.05.2021 11:56

Oletko toiminut ICT-asiantuntijatehtävissä joitakin vuosia ja haluaisit ehkä kokeilla nyt siipiäsi haastavammissa päällikkötehtävissä? Oletko jo ICT-päällikkö? Hae rohkeasti meille! Tehtäviisi kuuluvat ICT-päällikkönämme Metsästäjäliiton ICT-toiminnan kehitys ja ylläpito. Tähän haastavaan, mutta hyvinkin mielenkiintoiseen kokonaisuuteen kuuluvat mm. ICT-infrastruktuurit, digitaalisten jäsenpalvelutuotteiden kehitys ja hankinta, erilaiset verkkosivustot ja liiton kyberturvasta huolehtiminen. Työnkuvaan kuuluvat myös liiton jäsenrekisteriin ja jäsentuotteiden verkkokaupasta vastaavan Eräkontti Oy:n ICT-tehtävät.

Olet asiakaspalveluhenkinen ja oma-aloitteinen, sinulla on kyky ratkaista teknisiä ongelmia ja ennen kaikkea halu oppia uutta. Sinulla on muutaman vuoden kokemus ICT-alalta. Tunnet palvelinympäristön ja verkkojen ylläpidon kuin omat taskusi. Arvostamme joustavaa ja rentoa asennetta, jollaista tarvitaan, että pystyt lennosta siirtymään ICT-strategian suunnittelusta kollegan jumiin menneen tietokoneen avaamiseen. Metsästyksen ja metsästysseuratoiminnan tuntemus on etu.

Toivomme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta, aiempaa kokemusta ICT-asiantuntijan tai ICT-päällikön tehtävistä, hyviä vuorovaikutustaitoja, tietoturvaosaamista sekä tietoliikenneverkkojen tuntemusta.

100-vuotias Metsästäjäliitto on koti kaikille metsästäjille, metsästyksestä kiinnostuneille ja suomalaista eräkulttuuria arvostaville. Päätehtävämme on edistää metsästystä. Suomalaisten metsästäjien edunvalvojana edesautamme kestävää metsästystä ja metsästysseuratoimintaa sekä koulutamme osaavia ja vastuullisia metsästäjiä. Järjestöömme kuuluu 2700 metsästysseuraa sekä 145000 metsästäjää.

Työtehtävät

Tehtävässä vastaat ICT-suunnittelijan kanssa Metsästäjäliiton ja sen tytäryhtiön Eräkontti Oy:n ICT-toiminnoista ja olet monessa mukana. Ensisijaisia tehtäviäsi ovat:

• Metsästäjäliiton ICT-toiminnan johtaminen
  • Laadukkaasta ja tehokkaasta ICT-strategiasta vastaaminen sekä muiden osastojen konsultoiminen ja tukeminen ICT-ratkaisuilla tehokkuuden ja laadun parantamiseksi.
  • ICT-infran ja siihen kytkeytyvän kumppaniverkoston jatkuva optimointi ja kehittäminen kustannusten ja laadun osalta.
  • ICT-kehitysprojektien omistajuus ja toteutus yhdessä muun organisaation kanssa.
  • Jäsenten, luottamushenkilöiden ja henkilöstön koulutusten järjestäminen ja koulutukseen osallistuminen.

Sinulla on kokemusta päätelaitteiden käyttöjärjestelmistä (Windows, Mac OS X, iOS ja Android).

Tarjoamme mielekästä työtä mukavassa työporukassa sekä hyvät työsuhde-edut.

Tehtävän toimipaikka on Riihimäellä, etätyö on tilanteen salliessa mahdollista. Työtehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja sisältää 6 kk:n koeajan.

Hakemuksesi voit lähettää cv:n ja palkkatoiveen kera osoitteella rekryatmetsastajaliitto.fi. Toimi nopeasti, täytämme paikan sopivan henkilön löytyessä. Hakemukset tulee lähettää 24.5.2021 mennessä.

Lisätietoja: ICT-suunnittelija Antti Lehtisalo, antti.lehtisaloatmetsastajaliitto.fi, puh. 040 501 9061