Suomen Metsästäjäliitto ry, Eräkontti Oy ja Riistasiemen Oy ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen vuosille 2021-2022 liittyen Riistasiemen-tuotteiden myyntiin ja markkinointiin Eräkontissa.

Metsästäjäliitto, Eräkontti ja Malmgård Riistasiemen yhteistyöhön

13.01.2021 08:00

Lisäksi osapuolet ovat sopineet eriasteisista ruokinnan eettisyyteen ja vastuullisuuteen liittyvistä toimista kuten myös riistapeltojen perustamiseen, hoitoon ja mahdollisuuksiin elinympäristöjen ja monimuotoisuuden edistämisessä sekä muissa vastuulliseen riistanhoitoon liittyvissä viljelytukiasioissa. Yhteistyö tulee näkymään liiton julkaisuissa sopimuskauden aikana niin perinteisen lehden kuin digikanavienkin sivuilla.

- Riistasiemenen pitkäaikainen työ riistan ja niiden elinympäristöjen parhaaksi ja onnistunut yhteistyö Eräkontin kanssa ovat olleet merkittäviä sopimukseen johtaneita seikkoja toteaa Metsästäjäliiton yhteyspäällikkö ja Eräkontin myynti- ja markkinointipäällikkö Jaska Salonen.

Vuoden 2021 ja 2022 Riistasiemen tulee näyttäytymään hyvin monikanavaisesti suomalaisille metsästäjille Metsästäjäliiton kautta.

- Eräkontti on ollut tärkeä jälleenmyyjä Riistasiemenelle jo vuosikymmeniä. Olemme päässeet palvelemaan suomalaisia metsästäjiä Eräkontinkautta menestyksekkäästi. Nyt yhteistyöhön liittyvä omistaja, Metsästäjäliitto ja sen strategia, jonka mukaan liitto edistää luonnonvarojen kestävää käyttöä arvoinaan luonnon kunnioittaminen ja vastuullisuus saivat meidät vakuuttumaan kumppanimme täydellisestä sitoutumisesta meille tärkeisiin asioihin kuten elinympäristöt, monimuotoisuus ja vastuullinen riistan kehittäminen kertoo Riistasiemen Oy:n toimitusjohtaja Sebastian Sohlberg.

Lisätietoja:

Metsästäjäliitto