Uutta muovista jäsenkorttia ei enää lähetetä Jahti-lehden mukana. Jäsenkorttia ollaan parhaillaan kehittämässä sähköiseen muotoon. Vanha, nyt käytössä oleva kortti, jonka voimassaolo on merkitty vuoteen 2022 päättyväksi, on voimassa edelleen siihen asti kunnes toisin ilmoitetaan ja sähköinen kortti otetaan käyttöön.

Metsästäjäliiton nykyisen jäsenkortin voimassaolo jatkuu myös vuonna 2024

05.01.2024 08:00

Metsästäjäliiton vihreä jäsenkortti oikeuttaa lukuisiin kumppaniemme tarjoamiin etuihin ja alennuksiin. Jäsenenä saat edullisemmin muun muassa polttoainetta, vakuutuksia ja majoitusta. Kaikki edut löytyvät osoitteesta https://metsastajaliitto.fi/metsastajalle/jasenpalvelut/jasenedut

Mikäli vanha korttisi on rikkoontunut tai kadonnut, tilalle voi tilata uuden muovikortin täyttämällä tilauslomakkeen osoitteessa https://metsastajaliitto.fi/kortin-tilaus tai soittamalla Kehätiedolle p. 010 325 59 59.

Jäsenkorttisi on nähtävissä ja tulostettavissa myös OmaMetso-asiointipalvelussa, jonne pääset kirjautumaan osoitteessa https://omametso.metsastajaliitto.fi/Kirjautuminen

Sivulla on ohjeet kirjautumiseen, johon tarvitset sähköpostisoitteesi tai jäsennumerosi.
Palvelussa voit muokata ja täydentää yhteystietojasi. Siellä on myös vanhojen Jahti-lehtien arkisto vuodesta 1921 alkaen sekä jäsenetutuotteiden tilausjärjestelmä. Kannattaa tutustua!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö