Metsästäjäliiton ja Verisuren virallinen, pitkäaikainen yhteistyö on päättymässä vuoden 2022 loppuun. Olemassa olevat sopimukset jatkuvat kuitenkin normaalisti.

Metsästäjäliiton ja Verisuren yhteistyö päättyy

01.12.2022 08:00

Verisure – Suomen johtava turvapalveluiden tarjoaja palvelee tulevaisuudessakin pyrkimyksenä paras mahdollinen turva kotiin, perheenjäsenille, lemmikeille sekä metsästyskalustolle. Yhteistyövuosiemme varrella Verisure on kehittänyt palveluitaan voidakseen varmistaa yhä paremmin, että suojatuilla kohteilla kaikki on hyvin, ja reagoidakseen ilmeneviin uhkiin yhä varhaisemmassa vaiheessa.

Loppuvuoden ajan Metsästäjäliiton jäsenet saavatkin palvelustamme erikoisedun. Tutustu etuun uutena asiakkaana tai katso etusi jo olemassa olevaan järjestelmään.

Verisure kiittää Metsästäjäliittoa ja kaikkia jäseniä yhteistyövuosista!