Suomen Metsästäjäliitto järjestää yhteistyössä Riihimäen Erämessujen, Suomen Metsästysmuseon sekä Suomen Trofeetuomarit ry:n kanssa trofeearvostelun, joka on osa liiton 100-vuotisjuhlavuotta.

Metsästäjäliiton 100-vuotis -trofeearvostelu

01.07.2021 09:55

Voit joko jättää trofeen arvosteluun, tai käyttää sitä paikan päällä sovittuna ajankohtana. Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan, sillä arvosteluja pystytään tekemään rajattu määrä. Toimi näin:

Jätä trofee Riihimäelle etukäteen

22.-23.7. kello 9:00-16:00 trofeen jättö arvosteluun. Vastaanotto liiton toimistolla (ilmoittaudu ennakkoon). Huomioi, että trofeet tulee tuoda paikan päälle Riihimäelle: emme vastaanota postitse tms. lähetettyjä lähetyksiä.

Tai tule sovittuna aikana

24.7. non stop -arvostelu, jossa tähän ennakkoon ilmoittautunut saa kellonajan, jolloin trofee arvostellaan. Osallistuja tuo ja vie trofeen samalla kertaa.

25.7. ennakkoon tuotujen trofeiden arvostelu

26.-27.7. kello 9:00-16:00 välisenä aikana ennakkoon tuotujen trofeiden nouto.

Hinta 30 euroa, joka maksetaan käteisellä paikan päällä tasarahalla. Tulosta ja täytä oheinen lomake trofeen mukaan. Lomakkeita saatavilla myös toimistolta. Kirjoita tai kiinnitä nimesi myös trofeeseen.

Paikka: Metsästäjäliiton toimisto, Kinturinkuja 4, 11101 Riihimäki

Ilmoittautuminen: Ari Anttila, 040 738 5510

Trofeista tehdään virtuaalinäyttely liiton sivuille, jota varten ne valokuvataan mittauksen yhteydessä.