Metsästäjäliiton 100-vuotisjuhlaolut sopii juhlistamaan myös keskikesän juhlaa tai kesäloman aloittamista. Parhaiten Metsästäjä-olut sopii tietysti riistaruoan kyytipojaksi. Kysy kauppiaaltasi!

Metsästäjä-olut maistuu myös kesäkeleillä

22.06.2021 06:55

Metsästäjäliiton 100-vuotisen historian varrella on tapahtunut paljon ja sen kulkijoilla on kerrottavanaan monia hienoja tarinoita. Tätä yhteistä eräpolkua juhlistamaan olemme kehittäneet juhlavuodeksi Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan kanssa ihan oman oluen.

Juhlaolut on kevyesti, mutta peruslagereita vahvemmin humaloitu vaalea täysmallasolut, joka sopii moneen makuun.

Metsästäjä-olut on saatavissa hyvin varustelluista kaupoista kautta maan S-ryhmän myymälät
Keskon päivittäistavarakaupat
Minimanit