Metsästys on osa suomalaista eräkulttuuria: sen perinteet ja hyvinvointivaikutukset ovat näkyvä osa yhteiskuntaa. Tukemalla toimintaamme autat meitä edistämään suomalaista metsästystä sekä riistanhoito- ja luonnonmonimuotoisuustyötä.

Metsästäjäliiton toimintaa voi tukea monin eri tavoin

27.04.2022 11:23
Lahjoittamalla tuet suomalaista metsästystä!

Lahjoittamalla tukesi toimintaamme turvaat suomalaisen metsästyksen jatkuvuuden ja autat meitä tukemaan ja ylläpitämään suomalaisten metsästysseurojen toimintaa sekä tuomaan metsästyksen yhteiskunnalliset hyödyt ja hyvinvointivaikutukset yhä useamman suomalaisen saataville. Voit auttaa nuoria uuden hyvän harrastuksen alkuun tai estää maaseudun autioitumista. Vaikka et itse metsästäisi, voit lahjoittaa metsästykselle tulevaisuuden.

Lahjoita nuorisotyölle, riistanhoidolle tai metsästysammunnalle >> lahjoitus.metsastajaliitto.fi

Facebook-lahjoituksen mahdollisuutta on toivottu, ja nyt se on mahdollista: Metsästäjäliitolle voi avata lahjoituskampanjan Facebookissa vaikka omien syntymäpäiviensä kunniaksi.

Lahjoita Facebookissa >> facebook.com/fund/Metsastajaliitto

Rahankeräyslupa: RA/2022/484 25.3.2022
Voimassa 25.3.2022 alkaen koko Suomen alueella lukuun ottamatta Ahvenanmaata.

Lahjoittamalla tuet suomalaista metsästystä!