Suomen Metsästäjäliitto on laatinut suosituksia/ohjeistuksia ampumaratojen toiminnanharjoittajille sekä käyttäjille. Aineistoa päivitetään ja tarkennetaan muuttuvien ohjeistusten mukaisesti.

Koronavirus – ohjeita ampumaradoille ja ampujille

17.04.2020 15:40

Suositus ampumaratojen toiminnanharjoittajille tästä

Yleisohjeistus COVID-19-tartuntojen ehkäisemiseksi tästä

Ohjeita ampumaradan käyttäjille koronaviruksen aiheuttamaan COVID-19 -tartuntatautiepidemiaan tästä

Toivomme ja odotamme metsästäjiltä/ampujilta ja ampumaradoilta vastuullisuutta yhteisen hyvinvoinnin turvaamisessa. Suosittelemme seuraamaan ja noudattamaan viranomaisten sekä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) viestintää ja ohjeistusta.

Lisää ohjeita ja ajankohtaista tietoa THL:n sivuilta tästä

Riskiryhmiin kuuluvat voit katsoa tästä

Työterveyslaitoksen ohjeistuksia siivouksesta ja pintojen desinfioinnista tästä

Oman radan tarpeisiin muokattavat Word-tiedostot löydät täältä