Koronapandemian vuoksi juhlavuoden tilaisuuksia voidaan joutua vielä pohtimaan uudelleen.

Korona varjostaa juhlavuotta

01.12.2020 10:13

24. huhtikuuta 2021 tulee kuluneeksi 100 Metsästäjäliiton perustamisesta. Metsästäjäliitossa on jo runsaan vuoden ajan suunniteltu erilaisia juhlavuoden tilaisuuksia. Osa juhlavuoden tapahtumista jouduttaneen kuitenkin koronan takia joko peruuttamaan tai muuttamaan koronapandemian takia sähköisiksi tapahtumiksi.

Metsästäjäliiton historiaan voi kuitenkin tutustua myös myöhemmin keväällä avautuvalla historiasivustolla, jossa metsästyksen historiaa voi tarkastella vuosikymmen kerrallaan erilaisten tarinoiden avulla. Ajankuvaa täydentävät valokuvat. Juhlavuoden aikana avataan myös kokonaan digitoitu Jahti-lehtien arkisto.