Jahti-lehden mukana jaetaan satavuotisen Metsästäjäliiton juhla-arvat. Osallistumalla arvontaan voit voittaa auton tai muita juuri metsästäjille räätälöityjä tuotteita. Ostamalla arvan tuet samalla Metsästäjäliiton toimintaa.

Juhlavuoden arpajaiset käynnissä

21.07.2021 08:00
juhla arpa metsästäjäliitto

Metsästäjäliitto järjestää juhlavuoden kunniaksi arpajaiset, jossa pääpalkintona on uusi Subaru Outback. Arpajaisissa on myös muita hienoja palkintoja, jotka kaikki liittyvät jotenkin yhteiseen harrastukseemme, metsästykseen. Osallistumispakkoa ei ole. Arpoja on laskettu liikkeelle yhteensä 600 000 kappaletta.

Juhla-arpojen palkintojen lunastus

Mikäli voitto osuu kohdallesi, juhla-arpajaisten palkintojen lunastus tapahtuu osoitteessa www.metsoarpa.fi

Arpajaisten tuotoilla tuet toimintaamme

Arpajaiset järjestetään Metsästäjäliiton ja piirien toiminnan tukemiseksi eli edunvalvonnan resurssien turvaamiseen, metsästykseen liittyvän koulutuksen ja valistustyön lisäämiseen sekä nuorisotyön edistämiseen. Lisäksi osa tuotosta voidaan käyttää metsästysampumatoiminnan, riistanhoitotyön ja metsästyskulttuurin hyväksi tehtävässä työssä. Tuotoilla katetaan myös liiton 100 v. juhlavuoden kustannuksia. Sinun panoksesi suomalaisen metsästyksen eteen on merkittävä. Juhla-arpa on hieno ja vaivaton tapa tukea yhteistä asiaamme. Kiitos osallistumisestasi!

Järjestetään poliisihallituksen luvalla RA/2021/552. Voit jakaa kuvasi voitosta  somessa hastagilla #metsoarpa⁠.

Haluatko ostaa arpoja lisää?

Lisätietoja:

Tiedustelut arpajaisiin liittyen: puh. 044 954 2200, asiakaspalveluatmetsoarpa.fi