Simulaattorin hakuun saatiin 118 hakemusta, joista SimWay Suomen ja liiton edustajista koostuva raati valitsi lahjoituksen saajaksi Länsi-Rantasalmen Erän.

Jäsenrekisterikampanjan pääpalkinto myönnetty

16.02.2022 07:56

Tänä päivänä sähköisten jäsenrekisterien oikeat tiedot ovat niin merkittäviä kaikessa yhdistystoiminnassa, että liitto halusi edesauttaa ja tuoda tietoisuuteen jäsenrekisterin päivittämisen tärkeyttä jäsenrekisterikampanjan avulla. Kampanjan aikana arvottiin monia palkintoja yli 80 % jäsenrekisteristä päivittäneille seuroille.

Metsästysseuran jäsenten tietojen ajantasaisuus ja yhteystietojen olemassaolo helpottavat seuran toimintaa merkittävästi. Esimerkiksi sähköpostilla voidaan viestiä seuran asioita nopeasti ja halvalla verrattuna kirjepostiin tai lehti-ilmoitteluun.

SimWay Hunt Rantasalmen Erälle

Arvottavia palkintoja oli monenlaisia seuratoimintaan sopivia tuotteita ja pääpalkintona hakemusten perusteella valikoitunut seura sai 10 000 euron arvoisen SimWay Hunt metsästys- ja ammuntasimulaattorin, jonka liitolle lahjoitti SimWay Suomi liiton 100-vuotislahjaksi.

SimWay Hunt metsästys- ja ammuntasimulaattorin saajaksi valittiin Länsi-Rantasalmen Erä! Onnittelut!

Simulaattorin hakuun saatiin 118 hakemusta, joista SimWay Suomen ja liiton edustajista koostuva raati valitsi lahjoituksen saajan. Raati arvosti valinnassaan jäsenrekisterin ylläpitoa, simulaattorin tulevan käyttäjäkunnan monipuolisuutta, nuorisotoimintaa, ammunta-aktiivisuutta. Yhtenä valintakriteerinä oli myös se, että valittavalla seuralla ei ole hyviä edellytyksiä hankkia simulaattoria itse. Painava peruste oli myös se, että laitteisto palvelisi laajaa käyttäjäkuntaa myös seuran ulkopuolella. Hakijoissa oli toki useita yhteenliittymiä, joilla olisi ollut laajempikin käyttäjäkunta. Monella olisi kuitenkin hyvät edellytykset laitteiston hankintaan ilman lahjoitustakin.

Jäsenrekisterikampanjan palkintoja on aiemmin jaettu seuraavasti:

Vuodenvaihteen arvonnan palkintoja saivat:

Tainionkosken Metsästysseura Ry                   lihamylly
Jakokosken Jahti Ry                                        vakuumikone
Ahmovaaran Metsästysseura Ry                     leikkuulautasetti
Vasamalammen Erä Ry                                   leikkuulautasetti
Jukojärven Metsästysseura Ry                        leikkuulautasetti
Etelä-Sydänmaan Erä Ry                                leikkuulautasetti
Akaan Metsästysyhdistys Ry                           leikkuulautasetti

Kesäkuussa 2021 palkintoja saivat:

Hämeenläänin Metsästysseura Ry
Eken Erä Ry