Henkilöstömuutoksia Metsästäjäliitossa | Suomen Metsästäjäliitto

Henkilöstömuutoksia Metsästäjäliitossa

01.07.2024 12:49

Kauppatieteiden maisteri Christer Fallström Metsästäjäliiton talous- ja henkilöstöpäälliköksi

Metsästäjäliiton hallitus on 26.6.2024 kokouksessaan valinnut Metsästäjäliiton talous- ja henkilöstöpäälliköksi Christer Fallströmin. Talouspäällikön tehtävään yhdistetään nyt liitossa uutena asiana henkilöstöpäällikön tehtävät.

Helsinkiläinen Fallström on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja farmaseutti. Hänellä on työkokemusta niin yksityisyrittämisen, liike-elämän kuin järjestökentän työtehtävistä. Kolmenkymmenen vuoden työura on tuonut hänelle osaamista talous-, markkinointi-, henkilöstö-, sopimus, ICT-, kiinteistö- ja sijoitustoiminnan hallinnosta.

– Tiedostan, että motivoitunut henkilöstö tekee parhaan ja vaikuttavimmin työn ja siksi pyrin aina kuuntelemaan, sparraamaan ja tukemaan kollegoitani. Olen analyyttinen, ajattelen asioita kokonaisvaltaisesti ja olen sisäistänyt, että työyhteisöjen tulee osata muuntautua yhteiskunta- ja toimintaympäristön muutosten asettamiin uusiin vaatimuksiin. Muutostarpeet tulee mieltää mahdollisuuksina, Fallström kertoo itsestään.

Christer Fallström aloittaa tehtävässä 12. elokuuta. Liiton nykyinen talouspäällikkö Jaana Aalto tukee Christeriä tehtävässään vuoden vaihteeseen asti, jolloin Jaana siirtyy työelämästä oloneuvokseksi.

Antti Mäkinen Metsästäjäliiton vakinaiseksi nuorisotyön asiantuntijaksi

Metsästäjäliiton hallitus on 26.6.2024 kokouksessaan vakinaistanut Metsästäjäliiton nuorisotyön asiantuntijan tehtävään yhteisöpedagogi (YAMK), liikunnanohjaaja (AMK) Antti Mäkisen.

Antti on sijaistanut tehtävässä toiminutta ja opintovapaalla ollutta Elina Mäkelää syksystä 2023 alkaen. Elinan siirtyessä liitosta uusiin tehtäviin elokuun alusta alkaen Antti ottaa tehtävän vastaan vakinaisena työntekijänä.

Nuorisotyössä Antin tehtäviin kuuluu Metsästäjäliiton nuorisotyön kehittämistehtävät, leiri- ja kerhotoiminnan koordinointi, materiaalien tuottaminen sekä nuorisotapahtumien ja -koulutusten suunnittelu ja käytännön järjestelyt. Tehtävään sisältyy myös nuorisotyöhön liittyvän rahoituksen hakeminen ja raportointi ja viestintä sekä hanketyö mahdollisten tulevien nuorisohankkeiden osalta. Edellisen tehtävien lisäksi Antti avustaa myös yleisissä järjestötehtävissä kuten jäsenten ja piirien neuvonnassa sekä järjestötoiminnan tapahtumajärjestelyissä sekä erilaisten koulutusten järjestämisessä.

– Odotan innolla Metsästäjäliiton nuorisotyön prosessien ja tukipalveluiden kehittämistä sekä metsästysharrastuksen osallisuuden ja saavutettavuuden edistämistä. Näin voimme yhteisesti Metsästäjäliitossa olla osaltamme varmistamassa innostavaa ja vetovoimaista järjestökenttää tulevaisuuteen. Nuorisotyöllä on aina positiivinen kaiku, Mäkinen toteaa.

Jaakko Silpola
toiminnanjohtaja, viestintäpäällikkö