Metsästäjäliiton Etelä-Hämeen piirin uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu biologi Chris Karppinen. Chris Karppinen toimii samalla myös Metsästäjäliiton Pohjois-Hämeen toiminnanjohtajana.

Etelä- ja Pohjois-Hämeen piireille uusi toiminnanjohtaja

01.12.2020 08:46

Toiminnanjohtajana hän johtaa ja koordinoi molempien piirien toimintaa piirihallitusten ohjauksessa. Karppinen tulee koordinoimaan ja kehittämään myös Suomen Metsästäjäliiton koulutustoimintaa kenttämestarina. Hän aloitti tehtävässään marraskuussa.

Karppinen on aiemmin toiminut muun muassa riista- ja kalataloustutkimuksessa, riistaopetuksessa, kalatalousneuvonnassa sekä yrittäjänä metsästysmatkailuyrityksessä.

Aikaisemmin toiminnanjohtaja on ollut vapaaehtoinen, mutta nyt molemmat piirit palkkasivat yhteisen toiminnanjohtajan, jolla on aikaa keskittyä molempien piirien ja liiton tarpeiden huomioimiseen.

Chris Karppinen on 50-vuotias biologi Sauvosta Varsinais-Suomesta ja hän on harrastanut metsästystä yli 35 vuotta.

”Odotan innolla, että pääsen tekemään töitä metsästyksen eteen Hämeessä, jossa ajankohtaisina teemoina tällä hetkellä on mm. Evon kansallispuiston perustaminen ja siihen liittyvät metsästyskysymykset sekä valkohäntäpeurojen kannan nopea kasvu”, Karppinen toteaa.

Lisätietoja:

Kenttämestari Chris Karppinen, puh. 050 444 1026, etelahameatmetsastajaliitto.fi ()